pátek 31. března 2017

Měsíční chvástačka (březen 2017)

Meme pořádané Judit

1. Knihy, které jsem si koupila


Pravidelná brigáda s sebou přináší i jisté výhody. Na Betterworldbooks chodím i nadále, a tak jsem neodolala prvnímu volume Black Butlera, které mi chybělo. Já to jednou posbírám! V Levných knihách jsem pak viděla první dva díly Monster High, které mi samozřejmě nemohly chybět!


Na BWB jsem pak ukořistila za pakatel i Cinder v tomhle nádherném hardbackovém vydání, kterému naše nesahá ani po kotníky. Na BD jsem si pak ještě rovnou dokoupila sérii, Blue Lily, Lily Blue a The Raven King, protože jsem prostě potřebovala pokračování.

2. Knihy, které jsem dostala


V rámci setkání s Patrickem Nessem jsem od Slovartu dostala Něco víc a Kdo je kdo ve světě stínů, což je naprosto nádherná knížečka s malbami postav z knih Cassie Clare.

3. Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk


My ostatní tu prostě žijem jsem dostala od Megaknih, kniha už je přečtená a čeká na recenzi. Zemi příběhů: Návrat kouzelnice mám od Fantasye a právě ji čtu.


Od Fantasye mi pak dorazily ještě dvě knihy, a to Siréna a Tokijský ghúl 3. Obě už jsou přečtené a zrecenzované.

A nakonec pohromadě :)

Žádné komentáře :

Okomentovat