čtvrtek 12. ledna 2012

Everything has to begin

Aneb i já musím někde začít. A proč nezačít právě teď?

Moje maličkost se rozhodla po shlédnutí různých blogů s tématikou knih založit také blog na bloggerovi. Proč nebýt in, že?

Začátek byl doopravdy vtipný, jelikož jsem na bloggeru v životě nedělala, tudíž podle toho také vypadá design a ostatní věci. Řekněme, že jsem ve fázi poznávání.

Abych prozradila něco o mé maličkosti, táhne mi pomalým tempem na devatenáctý rok, za rok mne čeká maturita, bydlím v malém městečku u lesa, zbožňuji své kamarády a mou drogou jsou samozřejmě knihy.

V rámci dalšího studia hodlám pokračovat na Univerzitě ve studiu Literatury (jak příznačné, že?). Mimo tento blog vlastním ještě jeden, a to na blog.cz.

Co bych o sobě ještě prozradila? Čtu hlavně YA literaturu, neohrnu nos ani nad klasikou či dobrou detektivkou či hororem. Mimo to také píši vlastní literární počiny.

To by na začátek bylo asi všechno. Doopravdy bych uvítala pomoc od někoho zkušenějšího, kdo má s blogem zkušenosti, pomoc by se hodila.

V budoucnu se můžete těšit na první recenze a meme, kterých se účastním.

Zdroj obrázku: http://ledenec.deviantart.com/

Žádné komentáře :

Okomentovat