neděle 1. dubna 2012

Měsíční chvástačka ( Březen 2012)

Meme pořádané Judit


1. Knihy, které jsem si koupila


 Za měsíc březen jsem si až tak moc knih nekoupila. Vlastně jenom čtyři, pokud dobře počítám. :D  Samozřejmě jsem nemohla odolat slevám u Abyss v bazaru, a tak se mi vlastní předávkou dostaly za neuvěřitelnou cenu do ruky Váhání od Meggie Stiefvater a manga Gossip girl




http://www.omlazeni.cz/shared_files/uploaded_new/17/174394/1940585_1_bazar.jpg 
Další je Literatura pro 3. ročník středních škol, která dorazila v pátek. Upozorňuji, že fotka nepochází ode mně :D Učebnice je úžasná a v budoucnu plánuji dokoupit zbytek.

Poslední knihou, kterou jsem si koupila, je kniha Salin dar od Ann Kirschner. Kniha pojednává o matce autorky, která přežila 6 pracovních táborů. Knihu mám i podepsanou a věnovanou od autorky, což jsem získala na přednášce a autogramiádě. Zbožňuji američanky :)

2. Knihy, které jsem vyhrála


První věcí, kterou jsem hmotně vyhrála v zahraničních hopech, byla pohlednice a záložka ke knize Tygrovo prokletí, která u nás má brzy vyjít. Je podepsána i autorem kreseb, Jamesem, kterému tímto moc děkuji :) Na obrázcích je hrdina Ren :) 
  
HawthorneA Love RekindledA Heart To Mend
 
 Další výhrou jsou tři e-booky. Dvě dílka od Myne Whitman, a to A love rekindled a A heart to mend. Druhou je pak kniha od Sarah Ballance, Hawthorne.

3. Knihy, které jsem dostala jako dárek
Žádnou :) 
4. Knihy, které jsem dostala za recenzi
První je reader's copy Inheritance od Christophera Paoliniho. Obrázek viz výše u Salina daru. Od nakladatelství Fragment.


Tři recenzáky od Metafory. Dva horory od Susan Hill, a to Malá ručka a Žena v černém. Dále pak úžasná kniha Mandaly od A do Z s úžasnými ilustracemi.


Posledním dnešním přírůstkem jsou recenzní výtisky od Fragmentu, kterému za svoji štědrost opravdu děkuji :) Od pana Riordana tu mám Percyho Jacksona: Zloděje blesku a Bohy Olympu. Dále Nebezpečnou lásku a druhý díl Krásných mrtvých: Arizonu.


   

1 komentář :