pondělí 13. srpna 2012

Top týdne (1) - Oblíbené postavy



Meme i obrázek meme pocházejí z dílny Luu

Jde o to uvést každé pondělí Top 10 na dané téma.



TOP 10 Oblíbené postavy



1. Finnick Odair (Hunger games)

Ach bože, Finnick! Moje nejoblíbenější postava z celých Hunger games. Vtipný, chytrý, citlivý a sexy chlapec. Zamilovala jsem si ho už ve druhém díle a sérii jsem četla hlavně kvůli němu. Obyčejně na zrzouny sice nejsem, ale Finnick je výjimka.

2. Adrian Ivashkov (VA, Bloodlines)

Kdo by ho nemiloval? Kdo? Má nejlepší hlášky z celé VA, je to na druhou stranu i chudinka a je to prostě Adrian! 

3. Kurda Smolt (Cirque du Freak)

Kurda je krásný blonďatý upír, který se snaží sjednat mír s vampýry. I přes to, co udělal, si myslím, že je to jedna z nejsilnějších postav celé série. Bojovník za dobrou věc.

4. Jace Wayland (Nástroje smrti)

Drzý lovec stínů. Opět blond. Sexy. (Ne, vůbec nejsem zaměřená na blonďáky :D¨)

5. Murtagh (Eragon)

Murt patřil k mým oblíbeným postavám už od začátku. Narozdíl od necharakterního Eragona má Murtagh zajímavou historii i chování. 

6. Smrť (Úžasná Zeměplocha)

Nejvtipnější a nejlepší postava z celé série Zeměploch. Jeho zbožňování koček a dialogy jsou prostě bestovní.

7. Armand (Vampire Chronicles)

Armanda mám ráda pro jeho zádumčivý vzhled a chování. Prožil si toho doopravdy hodně, ale i přesto je to charismatický upírský mladík.

8. Vandža Pochod (Cirque du Freak)

Ve Vandžovi vidím to šílené já, které mám někde v sobě ukryté. Bože, zelené vlasy a oblek z kůží? Samozřejmě!

9.  Samuel (Mercy Thompson)

Přidáme jednoho děti milujícího vlkodlaka. A proč? Protože je to SAMUEL!

10. Katniss Everdeen (Hunger games)

Aby zde nebyli jen muži. Katniss není žádná Mary Sue a celou sérií prošla naprosto obdivuhodně.

 

2 komentáře :

  1. Jsi zaměřená na blonďáky? :D Duh, nějak mi už vypadlo z hlavy, že je Finn zrzek. Důvod, proč ho milovat o to víc! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Finnick, Adrian, Jace... ach! :D Počkat, ještě Samuel! :D

    OdpovědětVymazat