středa 12. prosince 2012

První blogové narozeniny giveaway



A je to tu! Za celý měsíc má tento blog narozeniny. Je to jako včera, co jsem je zakládala a mému miláčkovi už bude jeden rok. Neuvěřitelné. Jelikož jste se mnou tak dlouho vydrželi, chtěla bych se vám nějak odměnit. Mám pro vás přichystanou giveaway s řadou úžasných knižních cen.



Pravidla:
- Soutěž probíhá od 12.12. do 10.1.2012
- Účastnit se můžou pouze uživatelé z ČR (Promiňte, Slováčci, ale vzhledem k počtu cen by bylo poštovné vražedné). V soutěži o e-booky můžou soutěžit i Slováci.
- Prosím nepodvádějte, chceme si to tu přeci aspoň trochu užít, ne? :)
- Výherce vyhlásím 11.1.2012. Má 48 hodin na to, aby odpověděl na soutěžní e-mail, jinak losuji nového výherce.
- Losovat budu pomocí random.org
- Ceny budou zaslány cca do měsíce, prosím o strpení, vzhledem k většímu množství atd. si vyhrazuji právo cenu zaslat dle svého volného času.


Ceny (omlouvám se za šílenou kvalitu, ale nedostanu se domů dřív než už je tma)

1.Výherce





- Drakie (děkuji knižnímu e-shopu Martinus za poskytnutí do soutěže)
- Sexy chlapci z Montany: Osud a Dědictví (děkuji knižnímu nakladatelství Metafora za poskytnutí do soutěže)
- Wither a Fever - hardbacky (děkuji knižnímu nakladatelství Fortuna Libri za poskytnutí do soutěže)
- záložky (děkuji knižnímu nakladatelství Fragment za poskytnutí do soutěže) 

2. Výherce



- Drakie (děkuji knižnímu e-shopu Martinus za poskytnutí do soutěže)
- Sladké magnolie (děkuji knižnímu nakladatelství Metafora za poskytnutí do soutěže)
- Starters a Changeling - hardbacky (děkuji knižnímu nakladatelství Fortuna Libri za poskytnutí do soutěže)
- záložky (děkuji knižnímu nakladatelství Fragment za poskytnutí do soutěže)

3. Výherce





- audiokniha Eragon (děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí do soutěže)
- Vrbové jezero (děkuji knižnímu nakladatelství Metafora za poskytnutí do soutěže)
- záložky (děkuji knižnímu nakladatelství Fragment za poskytnutí do soutěže)

4. Výherce


- souborné vydání Letopisů Narnie (děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí do soutěže)
- záložky (děkuji knižnímu nakladatelství Fragment za poskytnutí do soutěže)

5. Výherce


- Napsáno krví (děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí do soutěže)
- Kuchařka pro upíry (děkuji knižnímu nakladatelství Knižní klub za poskytnutí do soutěže)
- záložky (děkuji knižnímu nakladatelství Fragment za poskytnutí do soutěže)

6. Výherce





- balíček záložek od Fragmentu (děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí do soutěže)

ČR i Slovensko - Soutěž o 5 e-booků knihy Underneath od Michaela Cargilla

Underneath 

Thanks Michael for giving me copies for giveaway!
Výherci si knihu budou moci stáhnout ze stránky Smashworld... 


a Rafflecopter giveaway


Ještě jednou bych ráda poděkovala všem e-shopům a nakladatelstvím, které mi poskytly výhry a doufám, že si soutěž užijete :)

12 komentářů :

  1. take krasne ceny, skoda ze len pre CR :( ale to postovne samozrejme chapem :/

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda.. :) Díky za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepší, ceny jsou boží :))
    __
    U mě si můžeš také zasoutěžit ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi štědrá! doufám, že něco vyhraju! :) díky za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné ceny, díky za soutěž! :)))
    Jinak se omlouvám, ale omylem jsem dala vstup na Rafflecopter. Je to kniha v angličtině, takže nic pro mě. :D Zatím jsem totiž ještě nikdy nezkoušela číst něco v angličtině. Smažeš ten vstup (Veronika), prosím? Díky moc. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jej.. Teď když jsem se podívala víc dolů, tak nevím jestli jsem už formulář jednou nevyplnila :(. Když tak se podívej a jeden smaž, opravdu si teď nejsem jistá :/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné ceny, bohužel já mám od každého balíčku vždy minimálně jednu knihu doma :(...

    OdpovědětVymazat
  8. Téda, tohle jsou nádherný ceny! :) Kéž by se na mě zase po dlouhé době usmálo štěstí! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jak tato soutěž vlastně funguje, já jsem takový rámeček ještě neviděla a co se s tím jako dělat

    OdpovědětVymazat
  10. sákra, že já hloupá to včera nevyplnila=D nekoukala sem do kdy soutěž trvá a už se mi nic vyplňovat nechtělo. Tak sem to nechala na dnešek je po srandě=D
    Každopádně gratuluji všem výhercům!

    OdpovědětVymazat