neděle 23. června 2013

Třicetidenní knihobraní (12): Kniha s nejhezčí obálkou

Již 1. června! 

Článek v rámci projektu Třicedinenní knihobraní, které má na svědomí VeEee. Více o projektu můžete najít ZDE. Během celého června tu najdete vždy po dobu dvou dní články zaměřené na určité knihy z mé vlastní knihovny, popřípadě čtečky.

12. Kniha s nejhezčí obálkou

Krásných obálek mám v knihovničce nepočítaně. Proto vybrat jednu z nich je prakticky nemožné a ani můj výběr nebude úplně nestranný. Hodně k tomu pomohla i má současná nálada. Mohla bych tam dát nějakou z anglických knih, které mám v čtečce, ale nakonec jsem se rozhodla pro Tygrovu plavbu.


Důvodů, proč jsem si vybrala právě Kishana na obálce, je spousta. V poslední době jsem hodně ujetá na zvířátka a to především na tygry a další kočkovité šelmy. Tygrova stezka má všechno, co by dle mého obálka měla mít - krásně barevné pozadí a omračujícího sexy tygra, který vás propaluje svým pohledem.


2 komentáře :

  1. tahle obálka je opravdu úžasná.. =)

    OdpovědětVymazat
  2. celá série má hezké obálky, škoda jen, že hlavní hrdinka je taková ************ prostě kvůli ní jsem přečetla jenom první díl..

    OdpovědětVymazat