pátek 12. července 2013

Knižní marathon 1.0 - Vyhodnocení

 

Projekt z dílny Ettelëy
 
No, sice je asi milion dní po konci marathonu, ale měla bych asi tak nějak shrnout, co jsem vlastně stihla přečíst ze seznamu. Jste zvědaví? Tak jdeme na to!

Co jsem měla na plánu?

Legacy Lost (Of Poseidon, #0.5)Taťána a Alexandr (Taťána a Alexandr, #2)Dare You To (Pushing the Limits, #2)
Rekviem (Delirium, #3) Cesta věčnou nocí (Nebe, #2)Oheň (Kruh, #2)
Gameboard of the Gods (Age of X, #1)Magie krve (The Blood Journals, #1)Dunkles Versprechen (Blood Romance, #2)
 
 
 
A co jsem ve skutečnosti přečetla?

Legacy Lost (Of Poseidon, #0.5)Taťána a Alexandr (Taťána a Alexandr, #2)Rekviem (Delirium, #3)Cesta věčnou nocí (Nebe, #2)Dunkles Versprechen (Blood Romance, #2)Fallen Too Far (Too Far, #1) 
 
Co z toho plyne?

Snažila jsem si udržovat statistiku v počtu stran a tak, ale nakonec jsem to nějak nezvládla, protože jsem toho prostě měla moc a byl camp, kde jsem se k netu dostala jen zřídka. Ze svého původního plánu knih, které jsem chtěla přečíst plus těch náhradních jsem přečetla 5 z 9, což není nijak strašné. Navíc jsem ještě na campu zvládla přelouskat Fallen Too Far, na kterou mne naladila Melody. 


Žádné komentáře :

Okomentovat