neděle 6. října 2013

Call-it-what-you-want (září 2013)

Rozhodla jsem se zapojit do projektu, který vymyslela Emily.L z Knižního koutku.

A co je cílem? Pomocí vtipných gifek zhodnotit knihy, které jste za daný měsíc přečetli. Budu se řídit příkladem Emily a u knih, které mají recenze, budou i odkazy na ně. Jste připraveni na zářijovou jízdu? Já tedy rozhodně ANO!
***

Amy a Roger: Na cestě




Dokonalý pár



Závist



15 Minutes



Vstříc temnotě



Reset



Buzíčci



Světová válka Z



Médeia



Máj



Král Oidipus



Antigona



Navždy tvůj




Amy a Roger: Na cestěDokonalý pár (Matched, #1)Závist (Fúrie, #2)15 Minutes (Rewind Series, #1)
Vstříc temnotě (Lovkyně snů, #2)Reset (Reset, #1)BuzíčciSvětová válka Z
MédeiaMájKrál OidipúsAntigona
Navždy tvůj

8 komentářů :

  1. Hádám, že zrovna teď ujíždíš na Doctorovi Who. :D I když zrovna tenhle seriál je na podobné gify naprosto skvělý, hlavně pak co se Davida týká. :D A ten Loki je taky skvělý. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, plus jak sama říkáš tam sou skvělý gify, který se k tomuhle hoděj :))

      Vymazat
  2. Kde bereš ty animace prosímtě? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jen jsem viděla první gif a bylo mi jasný, že tu bude tuna Doctor Who :D Ale ty Buzíčci mě dostali.

    OdpovědětVymazat
  4. Antigona je úžasnááá! Zbožňujem to 8P Asi si to vypožičiam znova z knižnice 8D

    OdpovědětVymazat
  5. Ha, samý Doktor (skoro) :D Ale inak skvelé gify :D

    OdpovědětVymazat