středa 18. června 2014

Recenze - Andělské rozmluvy

Andělské rozmluvyOficiální anotace

Přichází z jiných světů, aby nás učila moudrosti, porozumění a lásce...

Její jméno je ELISION

Neuvěřitelné a poetické vyprávění o setkání s laskavou andělskou bytostí, která s autorem mnohokrát rozprávěla. Není důležité, zda se to opravdu stalo, mnohem podstatnější je hlas hluboké, láskyplné moudrosti, který jasně a zářivě zaznívá z každého slova. Necháme-li jej na sebe působit a otevřeme mu svoje srdce, zřetelně pocítíme onen chvějivý dotek vyšších sfér, promlouvající ke každému z nás.

Vyprávění plné něžné poetiky vnáší průzračné světlo do všech oblastí lidského života. Elision – ať už skutečná nebo ne – neburcuje a nekáže, nepřikazuje a neděsí, ačkoliv hovoří i o tak závažných tématech, jako je odpuštění či ztráta milovaných. Nejvyšším zákonem, prvotním pramenem, z něhož všechno vzešlo a kam se vše zase vrátí, je totiž už odnepaměti láska.

Anotace vypadala božsky. Miluju cokoliv o andělech, a tak jsem neváhala. Už ze samotné anotace jsem měla hřejivý pocit, takže proč ne? Knížečka je navíc uzounká, takže je to spíš taková jednohubka, která vás zahřeje u srdíčka. A tak jsem se vydala vstříc Elision.

Ke knize se tahle obálka vážně hodí. Líbí se mi. Barvičky i zpracování. Přesně mi to sedí ke stylu obálek, které toto nakladatelství vydává.

Untitled
Pan spisovatel se vydá do hor načerpat inspiraci pro další knihu. Na výpravě narazí na Elision, světelnou bytost, která ho seznámí s řadou zajímavých faktů a poselství. Nejde tu tolik o děj, ale spíše o poselství, která tato láskyplná bytost přináší. Moudrost, kterou spisovatel přijímá, má využit. Ať už se jedná o poučení o lásce, svobodě, duchovních zákonech či soucitu - během každé z těchto promluv má čtenář spolu se spisovatelem pocítit trochu té lásky, kterou Elision přináší. A samozřejmě si z toho i něco vzít pro sebe...

Andělské rozmluvy jsou dílkem z pera spisovatele, který vystupuje pod pseudonymem Peter Allmend (z důvodu ochrany soukromí).  Pokud budete hledat v této knize jakýkoliv děj, pak vás musím zklamat. Je ho tam minimum. Příběh je vrstven do každodenních rozhovorů mezi protagonistou a Elision, která mu v každé kapitole předává nějakou tu moudrost. Z toho vyplývá, že se jedná spíše o spirituální dílo, které má čtenáři osvětlit nové poznatky z této oblasti a zlepšit mu náladu.

"Kdo z poctivého srdce dokáže odpustit svému viníkovi a uvolní mu tím osudová pouta, ten v tomto případě dokončuje poslední otočku kola. Je to požehnaný čin pro druhého - ale také pro něho."

Klíčovou "postavou" celého díla je právě Elision, s kterou se autor setkává v horách, kam odjel napsat knihu. Elision je světelná bytost plná lásky a něhy, která přišla do našeho světa šířit světlo a lásku. Její slova vyzařují hřejivé teplo a přináší tak nekonečnou modrost z vyšších sfér.

MountainsA jaké jsou moje dojmy z čtení této knížečky? Byla jsem vážně velmi mile překvapená. Nečekala jsem od ní moc, a tak mne samotná Elision překvapila. Líbil se mi miloučký styl psaní, který pěkně kontrastoval se samotným poselstvím. Dověděla jsem se i pár nových věcí. A přísahám, že stejně jako v knize, i já jsem při čtení cítila onu osobitou vůni. Celkem zvláštní, že? Nicméně bych chtěla pochválit i zajímavé ilustrace, které celou knihu doprovázejí.

Andělské bytosti bych doporučila všem milovníkům ezoterické literatury, kteří si chtějí v uspěchaném dni přečíst něco, co jim trochu zlepší náladu. Je to jednohubka, kterou tak do hodinky zvládnete.

Celkové hodnocení:  80 %

Děkuji nakladatelství Metafora za poskytnutí recenzního výtisku.