středa 10. září 2014

Vendea a duhové šílenství



Dnes to nebude úplně tradiční. Bude to spíše takový miš maš článek o posledním měsíci. Možná vám to nebude dávat smysl, ale to je fuk. Tak nějak jsem si s tímhle článkem pohrávala posledních pár hodin. Přesvědčila mě Bětka, protože je to prostě duhová dáma (pochopíte později).


Bez obalu to přiznám, poslední dobou mě nebaví číst. Nebaví mě blogovat. Nebaví mě sledovat seriály. Mám tvůrčí krizi. Dokážu číst jenom jednu "knihu", a tou je fanfiction ze světa My Little Pony - Fallout: Equestria. Už jsem se o ní v pár článcích zmiňovala. Jak jsem se k tomu dostala? No....


Upsala jsem se kamarádovi ke korektuře jeho MLP povídky. V pohodě. Jenže pak začal mluvit o Falloutu... že je to prostě boží a tak. A že mi to pomůže k povídce. Tak jsem si řekla, že za ozkoušení nic nedám. No, byla to evidentně chyba...

Fallout: Equestria

Fallout: Equestria se odehrává v postapokalyptické Equestrii, která je zničená velkými kouzly a nasycená radiací. Wastelandem, jak si kraj říká, se potulují Raideři, kteří jen drancují a znásilňují. Dále otrokáři, atd. Hlavní hrdinka Little Pip žije ve Stáji 2, podzemním úkrytu. Nikdy nebyla venku, v té prázdné krajině... No, a co se asi může stát malé klisničce, která se vydá ven, do postapo světa....

Fallout Equestria Cover Fanart : Apple Snack by kta1540
Zdroj
Fallout mě vážně překvapil. Protože když se oprostíte od toho, že to jsou poníci, máte tu naprosto božský postapo příběh jak vyšitý. Svou drsností se plně vyrovná Shanovi. Je tam akce, krev, je to bezvadně promyšlené. Sice to má 1 600 stran, ale co.. Hodlám tvrdit, že se tahle FF nejspíš zapíše do mé TOP 2014. Smutné, že?


Trochu mě zarazila ta těžší angličtina. I když... to bude asi tím, že moc nerozumím technice. Protože těch zbraní tam je vážně dost. No, nicméně... Pokud hledáte napínavý a úžasný příběh, tak po tom šáhněte. Poníci, neponíci. Já si tam našla i svého nového manžela - Calamityho. Texaský přízvuk je sice na zabití, ale co... Alespoň se naučím něco nového.


No, Fallout mě dohnal ke sledování MLP. Sice jsem zatím v 1.sérii, ale je to na odreagování super. Mám animáky ráda a tohle je navíc cute. A je to poučné! Friendship is magic!


Právě MLP mne, Abyss a Bětku inspirovalo k menšímu nákupu a tadá! Moje blogerské kamarádky celkem splňují povahové rysy 6 hlavních poníků... Naše přátelství je rozhodně magické - vzniklo díky knihám! Seznamte se tedy s naprosto úžasnými... figurkami, které budete mít možnost vidět v akci na čtvrteční předpremiéře Maze Runnera. Samozřejmě budou i ilustrační fotky!

1 komentář :