pátek 3. října 2014

Měsíční chvástačka (září 2014)

Meme pořádané Judit

1. Knihy, které jsem si koupila


Buddenbrookovi a Knihu lesů, vod a strání jsem na poslední chvíli ukořistila v bazaru naší knihovny. Bílého koně jsem nemohla za tu cenu v obchodě nechat.


Přechod do Zlatého věku v roce 2032 jsem ukořistila v Levných knihách za směšnou cenu. Hodí se mi totiž k prvnímu dílu, takže jasná volba.

2. Knihy, které jsem vyhrála


Tyhle tři krásky mám z knižní aukce, která se konala na knižním Yoli srazu k Labyrintu. Kanibalové, Hra lží a Sága z Valhally. Nejsou krásné?

3. Knihy, které jsem dostala


Za zrcadlem a Nebezpečně krásného jsem vyměnila s Bětkou a Willindou.


Krásné jsem zase dostala od Abyss, Upíra s tváří anděla od mamky předběžně k narozeninám a Dny krve a hvězdného třpytu od KK.

4. Knihy, které jsem dostala na zrecenzování


Tao koně dorazilo od Knihcentra. Ještě pak dva e-booky a to Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender od CooBoo a Závoj smutku od Joty.

Podivuhodné a krásné soužení Avy LavenderDoctor Who: Závoj smutku

A na konec vše pohromadě :)


5 komentářů :

  1. Doctor Who chcem :3 !! HNEĎ TERAZ!!!
    ...ale už som otravoval či mi nepošlú na recenziu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ách, ta obálka Podivuhodného a krásného soužení... krásné, moc! :) A Buddenbrookovi bych také nikde nenechávala... ;)
    TZU

    OdpovědětVymazat
  3. Záviděla bych ti, že máš tolik novejch knížek. Ale na druhou stranu si říkám... Mít tolik novejch knížek za měsíc, tak to za čtvrt roku nemám kam dávat... =D

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásná hromádka kniha! Bilého koně bych si hned taky vzala a přečetla, ale bohužel jsem se k němu nedostala :/ A Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender bych si taky přála doma, jenže je toho tolik.. kde na to má člověk brát peníze.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já za září řečetla Mravence, Jestli zůstanu a tři knihy do čtenářského deníku do němčiny :D A koupila jsem si Labyrint. Jinak všechny tvé knihy ti moc závidím... Je jich tolik!!!

    OdpovědětVymazat