pátek 30. ledna 2015

24-hodinový Read-a-thon 2015 aneb Co budu číst a Jak mi to jde



Read-a-thony jsou jednou z věcí, které na čtení a blogování miluju asi nejvíc. Mám ráda výzvy a není nic lepšího, než zasvětit celý den knihám. Proto jsem se rozhodla zkusit 24-hodinový read-a-thon, kterého se ujmula Terra z blogu She is a bookaholic. Její článek s infem a přihlašováním najdete ZDE. Vznikla i FB událost, tu najdete ZDE.

A o co jde? 31. ledna od půlnoci budete číst. Až do další půlnoci. Povoleny jsou přestávky na jídlo, na spánek... Vlastně na cokoliv chcete.

Jsem moc ráda, že jsem si svoji poslední zkoušku odbyla dnes, tudíž se můžu read-a-thonu naplno zúčastnit. A co vlastně plánuji číst? Tady je moje kupička.


Na první pohled je toho celkem dost, ale nebojte... Většina jsou totiž mangy!


Jako hlavní úkol jsem si uložila přečíst Mata Hari, kterou mám jako RC, tudíž by měla jít jako první. Mám ji už rozečtenou a zatím mě i baví, takže by to mohla být taková jednohubka. Jako další "plnohodnotnou knihu" tu mám Hodinu čarodějnic od Anne Rice, do které bych se moc ráda začetla, protože je to prostě Anne a z recenzí na čarodějnice jsem se na tuhle knihu začala vážně těšit. A potřebovala bych jí vrátit do knihovny :D


Mezi Mata Hari a Čarodějkami bych ráda četla mangu, protože ji mám tak do hodinky ani ne přečtenou. Jednohubka. Začala bych patnáctým dílem Bleache, na který se těším už celý týden. Gantz a Death Note musím vrátit do knihovny, takže bych se mohla také pohnout.


Jako poslední tu mám grafický román ke Hře o trůny, už třetí svazek. To musím taky přečíst a vrátit do knihovny, takže je ten pravý čas. Už to odkládám moc dlouho!

A co vy? Jaké máte plány?

Můj čtecí pokrok

0:17 Vše pečlivě nachystáno v posteli, rozmýšlím, čím začít. Nakonec vybírám Mata Hari, začínám na straně 19. Uvidíme, jak dlouho to vydržím.

1:37 Musela jsem kvůli babičce vytáhnout baterku a číst si pod peřinou. Zajímavá zkušenost. Sice mě pálí oči a chce se mi spát, ale Mata Hari je vážně skvělá. Končím na straně 101 a jdu spát. Ráno je také den.

10:17 Sice jsem mrtvá, ale jdu pokračovat s Mata Hari. Doufám, že tak do oběda bych jí mohla velkou část stihnout, abych se odpoledne vrhla na komiks, mangy a Mayfairovic čarodějky.

12:57 Dočtena Mata Hari. Na konci jsem brečela. Vážně vynikající příběh. Je čas se pustit do Gantze.

13:21 Dočetla jsem Gantz. Je čas na oběd. Po obědě na mě čeká grafický román Hry o trůny.

14:10 Začínám s grafickou Hrou o trůny. Doufám, že se tam objeví Renly.

15:30 Hra o trůny dočtena. Renly tam moc nebyl. Přemýšlím, co číst dalšího.

15:45 Vyhrál to patnáctý díl Bleache. Když se ten Izuru tváří na obálce jak u mučení... Tak prosím.

16:20 A další díl Bleache za mnou. Z toho Ishidy nejsem moc nadšená, ale byl tam alespoň Mayuri a nějaký flashbacky s Renjim. Je čas na sedmičku Death Notu.

17:20 Dočetla jsem sedmičku Death Notu. Konečně se objevil Mello. Teď si dám asi na chviličku pohov a pak se pustím do Hodiny čarodějnic.

20:13 Ehm... koukala jsem u večeře na Bleach a zapomněla se u paření Dragon Cave. Ale teď už se jdu pustit do Hodiny čarodějnic, vážně! (a hrát u toho Bleach online)

22:35 Co se stalo? Co jsem vlastně dělala? Přemýšlím, co jsem četla. Teď se do té Hodiny fakt pustím!

23:48 V Hodině jsem přečetla 75 stran. Pro dnešek stačí, padám mrtvá. Ale ještě mám 12 minut. Tak si přečtu ještě jeden díl Gantze, který jsem neměla na seznamu.

0:00 Gantz dočten. Jdu spát, jsem mrtvá.

3 komentáře :

  1. Hezká kupička. Já teď čtu Attachments, tak se hlavně pokusím dolousknout to. Jsem teď na tom nějaká zaseklá.

    OdpovědětVymazat
  2. Téda ty ses do toho opřela... Upřímně jsem nečetla ani jednu knihu z výběru.

    OdpovědětVymazat
  3. Kruci, proč mě nenapadlo, že bych mohla do read-a-thonu zapojit pár komiksů? Teda, ne, že bych měla nějakej nepřečtenej ve fyzický formě, ale... =D

    OdpovědětVymazat