středa 1. června 2016

Měsíční chvástačka (květen 2016)

Meme pořádané Judit

1. Knihy, které jsem si koupila


Květen se nesl hlavně ve znamení Světa knihy. Black Butlera II a III jsem ukořistila na bazaru (a jsem neskutečně nadšená, že mám konečně nějaké volume téhle mangy doma). Útok titánů 1 a Neblahého Judu mám z veletrhu. 


The Winner's curse a The Winner's Crime mám od Kath. Harry Pottera and the Philospher's Stone jsem koupila taktéž na veletrhu a Harry Pottera and the Prisoner of Azkaban zase v Oxford Books.


Poslední knihou je předobjednávka z Book Depo, a to A Court of Mist and Fury, na který se neskutečně těším.

The AwakenedThe Angel Knights (The Angel Knights, #0)Curse of the Sphinx (Sphinx, #1)

Mám tu i tř e-booky z Amazonu. Za všechny může opět Ben. The Awakened, The Angel Knights a Curse of the Sphinx.

2. Knihy, které jsem vyhrála

Nic :)

3. Knihy, které jsem dostala


Proč jsme se rozešli jsme dostali na srazu CooBoo na veletrhu. Jak už asi víte, spolu s dalšími blogerkami jsem byla na kafi s Leilou Sales a k té příležitosti jsem dostala i knihu Tahle píseň ti změní život, kterou jsem si nechala i podepsat. Freckles mi předala i knížečku Kindred Spirits, za kterou moc děkuji Kristie.

4. Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk


Recenzáky se sešly čtyři - od Knihcentra Proč je bdělá pozornost lepší než čokoláda od mého milovaného Davida Michieho a Nekonečné moře, od Omegy Mladý Měsiáš, který mi nesměl chybět v mé sbírce Anne Rice a od Joty Knihovna duší.

A nakonec všechny pohromadě:


7 komentářů :

  1. Krásné kousky, hlavně Sarah J. Maas ti závidím. Ale ty jo, je to nějaká bichle, ne? :D To jsem nečekala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, má to nějak přes 600 stránek :D Docela překvápko

      Vymazat
  2. Jako vždycky krásná hromádka. Ale ten Harry nejvíc ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné a bohaté přírůstky :) Na tuto sérii Harryho Pottera mám políčeno, ale musím se odhodlat k té investici, plánuji ji koupit celou najednou :) Budu zvědavá na Tvé dojmy z knih, přeji hezké čtení a povedený červen :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsme za tenhle měsíc získala jen jednu knihu a tou je (už asi proslulá) Selekce, takže jsme zvědavá.
    Na zmiňovanou knížku od Sarah J. Maas jsem sama taky zvědavá, ale nejspíš si počkám na překlad.


    Departure

    OdpovědětVymazat
  5. Páni to je super úlovků! První díl ze série Sirotčinec mám v nejbližší době v plánu přečíst a pak se rozhodnu, zda se pustím i do dalších dílů :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Už se těším, až vyjde Dvůr trnů a růží od Sarah J. Maas. Jsem na ní hodně zvědavá.

    OdpovědětVymazat