středa 30. listopadu 2016

Měsíční chvástačka (listopad 2016)

Meme pořádané Judit

1. Knihy, které jsem si koupila


V listopadu jsem měla narozeniny, a tak jsem si přirozeně nadělila nějaké dárečky. P.S. I still love you je jedna ze dvou zásilek z BWB (ta druhá zatím nedorazila). Nemohla jsem odolat ani omalovánkám ke Skleněnému trůnu (i když nad překladem se trochu kroutím, ale originál stál prostě daleko víc).


Zhruba po třech týdnech přetahování o balík v LK (nedali mi vědět, že je na pobočce, takže jsem si ho nevyzvedla, poslali ho zpět na centrálu a nakonec jsem musela obepisovat, aby mi ho poslali zpět) se ke mně dostaly i Violin a The Pledge, které jsem si koupila v rámci anglických knih, které v LK měli.

The Midnight Sea (The Fourth Element, #1)Beowulf: The New TranslationThe Canterbury Tales: The New Translation

Nakonec tu mám nějaké e-booky. The Midnight Sea bylo zadarmo, tak proč ne... Beowulfa a The Canterbury Tales jsem si pořídila v originále, jelikož z nich nejspíš budeme psát závěrečnou esej na seminář.

2. Knihy, které jsem vyhrála

Nic :)

3. Knihy, které jsem dostala


K narozeninám jsem od kamarádů dostala i dvě knížky, konkrétně Stříbrnou zátoku a Will Grayson, Will Grayson.

4. Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk


Dorazily mi i nějaké RC. Od Fantasye Mechanická princezna, od Knihcentra Královská krev a od YOLI Mluv. Všechny už jsou přečtené. 

A nakonec všechny pohromadě!


2 komentáře :

  1. Mluv jsem si teď také pořizovala a vlastně mě hrozně překvapilo, jak malá knížka to je! Každopádně se mi na pohled hrozně moc líbí a já se už dost těším, až si ji konečně přečtu. :)
    Se budu muset na ty omalovánky ke Skleněnému trůnu v knihkupectví podívat, docela by mě zajímalo, jak některé postavy ztvárnili. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké novinky, užij si je všechny a měj krásný prosinec :)

    OdpovědětVymazat