neděle 26. března 2017

Classics Book Club (Challenge)




Někteří se možná ohradí s tím, že na GoodReads už něco podobného existuje (ano, vím o tom, ale nevyhovuje mi fakt, že se každý měsíc vybírá jedna kniha - i když v hlasování a navíc jsem díky studiu literatury už spoustu knih četla), takže jsme se s Maťou a Radečkem rozhodly vytvořit takovou menší osobní challenge (samozřejmě i pro vás), ve které každý měsíc budeme číst klasiky. Už jsem něco podobného zkoušela i s Freckles, ale šlo pouze o čtení v soukromí a na blogu se to nikdy neobjevilo.

Celkem mi chybí číst nějakou "kvalitnější literatury". Přeci jen... když si zvyknete číst za semestr třicet knih z klasiky, začne vám to chybět. Navíc jsem ještě neprozkoumala vše, co bych chtěla, a tak je tu tato challenge.

O co půjde? 

Každý měsíc máte za úkol přečíst přesně jednu klasiku (kdo chce i víc!).  Nezáleží vůbec na tom jakou. Začínáme od dubna. Je jen na vás, jestli k tomu sepíšete nějaký tematický článek nebo ne. Pro ty z vás na Instagramu máme i spešl hashtag, pod kterým můžete přidávat svoje fotky toho, co budete číst - #classicsbookclub2017


A z čeho budu nejspíše vybírat v dubnu já?


  • Daleko od hlučícího davu (Thomas Hardy)
  • 1984 (Orwell)
  • Velký Gatsby (Fitzgerald)
  • něco od Arthura Millera


Chcete sledovat, co budeme číst? 


Vendein Instagram: @vendeadreams

Matin Instagram: @mata.books

Radkův Instagram: @crawer9

1 komentář :

  1. Já to mám opačně. Každý měsíc jsem si dala za úkol přečíst i jednu neklasiku, abych úplně nezblbla. Ale hodně štěstí :D

    OdpovědětVymazat