sobota 6. května 2017

Měsíční chvástačka (duben 2017)

Meme pořádané Judit

1. Knihy, které jsem si koupila


Nebyla bych to já, abych si nedoplnila sérii, zvlášť, když je v LK. Tak jsem ukořistika Monster High 3 a 4.


Po autogramiádě Nesse jsem se rozvášnila a běžela opět do LK. Pořídila jsem si Temný ráj a Válku hluku, protože tahle vydání jsou také krásná. Třetí stříbrná kniha snů byla už nutnost.


Žádnou pořádnou knihomolskou tašku nemám, a tak jsem na Society6 neodolala a pořídila si tuhle s mým nejoblíbenějším quotem z Ignite Me.

2. Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk


Všechny tři RC mi dorazily od Fantasy. Neobyčejní, Koruna (ve slovenštině) a Ryby.

A všechny dohromady :) (fakt nechápu, proč jsem tam dala i Něco víc... to patří k minulému měsíci).


5 komentářů :

  1. To jsi měla plodný měsíc. :) Strašně moc se mi líbí ta taška. V té se budou knihy nosit jedna radost. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu tašku bych potřebovala taky! S Korunou bych si počkala na květen když bude vycházet v čj.. Každopádně ji očekávám od Albatrosu, tak jsem zvědavá na zakončení série :) Třetí stříbrnou bych si ráda přečetla, ale sérii doma nemám, takže si ji kupovat asi nebudu.

    OdpovědětVymazat
  3. Neobyčejní mě lákají, tak po nich začínám pokukovat, jinak ta taška je skvělá ! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. jako vzdycky krasna hromadka, Chaos mam uz davno precteny a moc me bavil :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna dva dny zpátky jsem si objednávala Korunu a Políbená ledem. Už se těším jak mi dorazí a budu se do nich moci začíst :))

    OdpovědětVymazat