pondělí 31. července 2017

Měsíční chvástačka (červenec 2017)

Meme pořádané Judit

1. Knihy, které jsem si koupila


Jsem idiot, který zapomněl na dvě knihy z minulého měsíce, a tak je musí dát do červencové chvástačky. Jedná se o Heartless a kolejní edici Harry Potter & Sorcerer's Stone.


Také jsem po dlouhé době udělala nájezd na Levné knihy, kde jsem ukořistila Losing it, Panenku z kostí a Štíra


V LK jsem ještě koupila Jaro rebelů a Bílou jako sníh, rudou jako krev.


Z BookDepository mi dorazila naprosto dechberoucí Strange the Dreamer. Z BWB pak Devils and Realist, Volume 6.


Z BWB mi s mangou výše dorazila The Girl at Midnight a The Shadow Hour.

2. Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk


V červenci se mi sešly tři recenzní výtisky - Život po tobě, Hlavně to nikomu neříkej a Stolen Songbird

Krverůž

Od Humbooku pak ještě e-book Krverůže

A nakonec všechny pohromadě!


A co přibylo vám?

1 komentář :

  1. Život po tobě bych si chtěla po prázdninách pořídit (jelikož zatím mám pořád co číst xD), tak snad se mi bude líbit. A pokud jsi ji ještě nečetla tak budu doufat, že se bude líbit i tobě :))
    Každopádně máš za tenhle měsíc opravdu krásné kousky knih! :-)
    Losing it bylo super. Četla jsem ji sice už dávno, ale i tak si vzpomínám že se mi děj líbil, když opomenu množství chyb v knize.

    Měj se krásně:)

    OdpovědětVymazat