úterý 19. června 2018

Bookish Family TAG #2



Před třemi roky jsem se pustila do tohohle knižního tagu, který jsem si přizpůsobila k obrazu svému. A jelikož to byla bomba, jsem tu s ním znovu, tentokrát s kupou jiných knih.


O co jde?

Vyberu si určitý počet rodinných příslušníků, které bych ráda ve své knižní rodince měla. Vyberu stejný počet knih, ve kterých budu hledat. Vylosuji si pořadí, ve kterém knihy půjdou za sebou. U každé knihy nalistuji náhodnou stranu, a první jméno na stránce, které uvidím, bude patřit určitému rodinnému příslušníkovi. Jednoduché, ne? A je to sranda!

Knihy, z kterých budu vybírat



1) Můj knižní dědeček - Kaz Brekker (Šest vran)


Kaz Brekker by Merwild
Kaz Brekker by Merwild

Vzhledem k povaze svých prarodičů bych prázdniny trávila radši u svého dědečka Kaze. Nedokážu si totiž představit, že by s Rune zůstal (s tou by zůstal jen psychopat) a už vůbec nechápu, při jaké příležitosti se s ní vyspal a měl Clary. Mít za dědečka Kaze by bylo výborné - vůdce Gaunerů dokáže vyloupit prakticky každou pokladnici, takže by mě určitě nějaké fígle naučil. A je inteligentní, což se o jeho partnerce Rune bohužel říci nedá...

2) Moje knižní babička - Rune Germain (Krverůž)


Výsledek obrázku pro roseblood howard

Taky máte toho jednoho příbuzného, jehož existenci naprosto ignorujete a přejete si, abyste se narodili do jiné rodiny? Prvním z mé nové rodiny je Rune Germain z Krverůže. Evidentně nadaná zpěvačka, která je ve skutečnosti ale naprosto blbá psychopatka, a jejíž zpěv má zničující schopnosti. Upřímně lituji Kaze za to, že se s ní kdy vyspal... S babičkou Rune bych žádný kontakt neměla, možná bych ji tak přišla navštívit do blázince. Hahaha.

3) Moje knižní matka - Clary Fray (Nástroje smrti)


Clary by Patsie
Clary by Patsie

Je děsně vtipné, že i v předchozím tagu mi vyšla jako matka zrzka. Ze spojení Kaze a Rune vzešla Clary Frayová. Narozdíl od své matky je to nadaná umělkyně, která dokáže nakopat někomu zadek, stejně jako její otec. Clary by byla super máma - o své přátele i rodinu se pilně stará a udělala by pro ně cokoliv. Navíc bych svoje dětství mohla trávit v Institutu - je to rozhodně lepší místo pro růst dítěte než lesy, kam by mě vzal můj otec Lorcan. Nejspíš bych díky své matce zdědila i schopnost vidět svět nadpřirozena, takže yay!

4) Můj knižní otec - Lorcan Salvaterre (Empire of Storms)


Lorcan Salvaterre by LadyAnutar
Lorcan by LadyAnutar

Jak můj otec, tak i můj strýc jsou oba fae (haha, jak se to asi mohlo stát?). Mít za otce Lorcana by mělo velké výhody. Je to generál, který se v boji vyzná a je takřka nepřemožitelný. Proto doufám, že by se o svoje umění podělil i se mnou a něco by mě naučil. I přes jeho povahu bych s ním trávila čas ráda. Určitě by mi ho všechny moje kamarádky záviděly.

5) Můj knižní strýc - Tamlin (ACOWAR)


Tamlin by bebegallina
Tamlin by bebegallina

... NE. Odmítám připustit, že můj strýc Tamlin patří do stejné rodiny jako já. Narozdíl od Lorcana je Tamlin kretén. Jeho existenci bych naprosto ignorovala a zakázala bych komukoliv ho zvát na rodinné sešlosti. Možná... kdybych hezky zaprosila, můj taťka by ho i zabil... Prosím?

6. Můj knižní starší bratr - princ Theron (Led nebo oheň)


Související obrázek

Mít za bratra Therona by nebylo vůbec špatné, i když by mu moje mladší sestra Tóka z fleku nakopala zadek a ochránila mě víc než tohle princátko. Theron je občas až moc hodný a na kralování se moc nehodí. Jako sourozenec by byl ale ok. Mohlo to dopadnout i hůř (třeba Mather, ehm...).

7) Moje knižní mladší sestra - Tóka Kirišima (Tokijský ghúl)


Výsledek obrázku pro touka gif

Moje mladší sestra je pěkně badass, a ještě k tomu ghúlka. S Tókou bych vycházela bezvadně a rozhodně bych ji měla radši než svého bratra. Stejně jako zbytek rodiny, i ona dokáže bojovat, takže... další trénink? A navíc umí dělat fakt vynikající kafe, takže... jedno latté, sis?

8) Můj knižní přítel - Paul Slater (Mediátor)


Výsledek obrázku pro paul slater mediator
Zdroj

I když Paula někdo vidí jako pěkného hajzla, já ho milovala už v knihách. A mít ho jako přítele? Ano, prosím. Je to jen nepochopený chlapec, který má své vlastní cíle. Navíc blonďák! Díky svým schopnostem bych se sice občas nejspíš setkala s nějakými duchy, ale čert to vem... Alespoň bych se s ním nikdy nenudila.

9) Můj knižní BFF - Jamie Fraser (Cizinka) 


Výsledek obrázku pro jamie fraser
Zdroj

A nakonec můj nejlepší kamarád, kterého by mi všechny holky záviděly. Absolutně netuším, kde jsme se s Jamiem seznámili, ale bylo to přátelství na první pohled. I když musím přiznat, že je vážně okouzlující, jako kamarád by mi vyhovoval asi víc. Je hodně ochranitelský a rozhodně by Paula hlídal. Navíc... kdo by nechtěl vídat chlapa v kiltu? A bral by mě na vyjížďky po skotské divočině.

1 komentář :

  1. Tak to jsi mě pobavila a tag se mi na první pohled zalíbil. :)) I když teda, některé rodinné příslušníky ti nezávidiímů. :))

    OdpovědětVymazat