čtvrtek 11. července 2019

Měsíční chvástačka (květen a červen 2019)

Meme pořádané Judit

Knihy, které jsem si koupila


Jak už to u mě bývá, nesměla chybět objednávka na Gildii s novinkami z polské mangy. A že toho byla pořádná nálož. Shirayuki 4, Goblin Slayer 5, Angels of Death 5, Danganronpa 2, Labyrint 3, Kamisama Kiss 18, Bloom Into You 2 a další. V Itálii jsem si pak koupila jako suvenýr JoJo: Steel Ball Run 8


V objednávce z Gildie byly i Natsume 4, Food Wars 15, Akame ga Kill 5, Pijany 2, Ao haru ride 3, Kiss Him, Not Me 6 a 7 a Perfect world 3.


Na Světě knihy jsem si koupila Tess z D'Urbervillu a One. V předobjednávce mi pak dorazily Dark Shores a v LK jsem ukořistila Možná v jiném životě


 V objednávce z Gildie byla i dvojka Mahou Shoujo Site, Yuru Camp 2 a Citrus 2. Na Comic Coně jsem si ve Varšavě pořídila Bakemonogatari 1 a Wotakoi 1.


Z Gildie mi pak dorazila i trojka Oka Horuse. Na SK jsem si pak koupila ještě Golden Sona


Sice trochu neknižní, ale mám tu i nějaký merch, který jsem si koupila na Comic Conu. Hrníček s No Game, No Life, časopis Kawaii, pak merch s Jojem a Funko Pop Boromira. 


V červnu jsem si za zkoušky rozhodla udělat radost a koupila jsem si The Modern Faerie Tales od Holly Black. 


A nakonec tři kousky, které fyzicky nemám doma, ale došly mi k přítelovi do USA. Jako první Memento, které jsem dostala k předobjednávce Aurory Rising. A pak ještě výhra z Goodreads, arc knihy Missing, Presumed Dead.


Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk


 Jako první tu mám recenzáky od Slovartu, z kterého mi dorazily Nástroje smrti 4, 5 a 6. Od Joty pak Mapa dní


Pak tu mám něco od Fantasye. Tokijského ghúla 14, Tokijského ghúla: Dny a Čarodějovu nevěstu 7. Od Knihcentra pak Ve stínu hvozdu.


Od Slovartu jsme na SK také dostali Dceru života, Mlčeti zlatá rybka a Divou Báru a jiné dívky na útěku.


Od albatrosmedia mi pak dorazily A oceán byl naší oblohou, Tomík na cestách, Má chudinka Jane, Láska a štěstí a Na cestě létem


V červnu mi pak dorazily pouze tři recenzáky. Od Fantasye Srážka světů, Návrat královny Chrysalis a Spolek nemrtvých holek

A nakonec všechny pohromadě. Nejdřív kupička za květen!



A pak kupička za červen! 



A co jste si pořídili vy?

1 komentář :