úterý 14. února 2012

Valentýnský knižní hop (14.2.-28.2.)

http://i1183.photobucket.com/albums/x475/Elizka41/Knizni%20doupe/K%20webu/VKH-1.png 

Tento již několikátý hop pořádá Syki  z Knižního doupěte. A o co v tomto hopu přesně jde? Na několika knižních blozích budete mít možnost od 14. 2. až do 28. 2. soutěžit o zajímavé knižní ceny. Odkaz s blogy naleznete pod tímto článkem. 


http://www.egmont.cz/pictures/knihy/original/6106101-03_Drazi_zesnuli_Jindrich_VIII_a_jeho_popravci_spalek.jpg http://life.ihned.cz/attachment.php/490/18093490/aiou4CEFGHJMN6PQWbcdfgqxzSU29ARV/zdenek_sverak_povidky_obalka.gif
A o co se bude soutěžit na tomto blogu? Musím přiznat, že sehnat na poslední chvíli ceny bylo trochu obtížné, a tak vzala za své moje knihovnička. Knihy nejsou popravdě zamilované, ale celkem jsem se nad nimi pobavila, takže uvažte. 

 A soutěžit můžete o Jindřicha VIII. a jeho popravčí špalek z edice Drazí zesnulí (tuto knihu mám doopravdy ráda) a Povídky od Zdeňka Svěráka, kterým jistě přijdete na chuť. Jak už z toho vyplývá, výherci tedy budou dva, vybráni pomocí random.org. 

Pokud se chcete zúčastnit, stačí vyplnit formulář a doufat ve výrhu. Soutěž je otevřena pro ČR.








2 komentáře :

  1. Určitě jsem u čtvrté otázky zapomněla na moje oblíbené knižní série. Snad nebude vadit, když to napíšu sem. Mezi moje nejoblíbenější patří Stmívání, Harry Potter, Modrá krev a Vampýrská akademie, jenže tyhle knihy jsi určitě už četla. Také stojí za přečtení série Sukuba od Richelle Mead. Všechno máš určitě přečtené... je zbytečné se dál rozepisovat, protože já většinou čtu knížky, které čtou knižní blogeři.

    OdpovědětVymazat
  2. +zelení a snaží se přezelenit to modrofialové pozadí+ Háááj! =D

    OdpovědětVymazat