neděle 19. února 2012

Měsíční chvástačka (Prosinec - Leden 2012)

Meme pořádané Judit

Jelikož byl prosinec docela nabitý, vzhledem k dodatečným dárkům k narozeninám a Vánocům, tak přidávám chvástačku za oba dva měsíce.

1. Knihy, které jsem si koupila




Musím uznat, že Vánoce a narozeniny byly štědré, a proto jsem si nadělila něco i sama sobě. V mé knihovně nemohly chybět Bohyně a Andělé od Doreen Virtue, dále dva díly mang Death Note od Takeši Obaty a prvotina české devatenáctileté esoteričky, Alue K. Loskotové, Svět za oponou, kterým jsem si udělala asi největší radost.

Další knížkou od Doreen Virtue jsou Léčivé zázraky Archanděla Michaela, Temný zvěrokruh od Stelly Hypeové. Čtení osudu z rukou patří do sekce darovaných. Dále Škola noci 9 - Probuzená, od P.Castové, jejíž foto však najdete spolu s Paranormály od Kiersten Whiteové na fotce v recenzních výtiscích.

2. Knihy, které jsem vyhrála

Nic a nic :) Snad příště


3. Knihy, které jsem dostala jako dárek

K Vánocům jsem byla hodná, a tak jsem od maminky dostala Tygra, Na větrné hůrce od E. Bronteové, Bibli a Kouzla víl od Claire Nahmad.

4. Knihy, které jsem dostala za recenzi

V lednu jsem začala s recenzemi, kde jsem dostala knihu Dvě zrcadla od nakladatelství HOST, poté Krásné mrtvé: Jonase od nakladatelství Fragment. Od toho samého nakldatelství jsem dostala také všechny tři díly Hunger games a druhý díl Odkazu dračích jezdců, Eldesta. Tímto bych nakladatelství chtěla moc poděkovat.

Myslím, že nadílka byla celkem úrodná a už se těším na únorovou chvástačku, kde se můžete těšit na úrodu z Anglie :)

2 komentáře :

  1. Jéé :-) skvělé.. závidím ty recenzní výtisky :-DD néé.. zasloužíš si je, protože píšeš opravdu skvělé recenze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Myslím, že by sis o ně taky mohla klidně napsat, taky píšeš skvěle

      Vymazat