neděle 29. dubna 2012

Wonderful date on Sunday (#2)

 

Meme pořádané mnou. 

Vysněné rande:
  • Jméno hrdiny
  • Autorka knihy a název knihy, z které hrdina pochází
  • Proč jsem si vybrala na rande právě jeho/ji?
  • Popište místo, kam byste šli s panem vyvoleným na rande
  • Píseň, která by vám při rande hrála (můžete dát i odkaz)
  • A nakonec to nejlepší, jak by vaše rande skončilo?


Zápis z 29.4.2012


  • Dnešní teplo bylo opravdu nesnesitelné, a tak jsem chtěla někam vypadnout. Příležitost mi nabídl příjemný, i když trochu krvesající mladík James Stark (neukamenujte mě :D¨)
  • Stark pochází z vámi neoblíbené Školy noci, kterou napsaly slečny Castovi.
  • V době, kdy se na scéně objeví Stark, je Škola noci už docela přijatelná (vybrala bych si Rephaima, ale nebudu krást Stevie Rae její úlovek). Stark je ze Zoeyiných kluků asi nejlepší a nejvíc se podobá typům hrdiny, které žeru.
  • Se Starkem? No, poměrně těžký otázka. Asi bych si vybrala trochu adrenalinovější rande a klidně s ním zašla na střelnici, aby mě naučil střílet z luku - přeci jen, znáte Starkův dar (tam bychom museli ale v noci). Jelikož má Stark menší handicap v podobě slunce, tak celé rande je orientováno na večer. Po návštěvě střelnice třeba menší procházka v parku a pak piknik a dívání se na hvězdy. 
  • Paradise od Coldplay. Ani nevím proč, snad nostalgie.
  • Jak si myslíte, že by mělo skončit? Nejspíš tím, že by se mnou měl pouto? No, možná :) 

Žádné komentáře :

Okomentovat