neděle 27. května 2012

Esoterické okénko (#3)

V dnešním díle Esoterického okénka se podíváme na reinkarnaci.

Fenomén posmrtného života nás provází již od dávných dob. Pojďme se mu tedy podívat na zoubek.

O posmrtném životě jako takovém by se toho dalo napsat na celé stránky knih. Děsivá prázdnota, světelný tunel a ráj. Otázkou však zůstává, zdali je to doopravdy pravda. Existují skutečné výpovědi lidí, kteří prožili klinickou smrt (a vrátili se). Popisují to prakticky stejně, překrásnou krajinu a tunel, z kterého se málokdo vrátí živý.
Co je ale vlastně život? Pohledů na smrt je mnoho a já zde předvedu jeden z nich, který sama zastávám. Jedná se o to, že po smrti to nekončí. Pojednání o reinkarnaci se týká převtělování. Nejdůležitější je naše nesmrtelná duše, která se po smrti fyzické schránky vznese a po nějakém čase, kdy je připravena se vrátit, se převtělí a narodí do nové bytosti.
Existuje mnoho různých způsobů, jakým způsobem to proběhne. Po smrti se z nás mohou stát andělé, kteří stráží a pomáhají ostatním lidem, či nové duše a indigové děti, které se pokouší zachránit naší planetu. Neexistuje přesná metoda, která nám zajistí informace, jaké bude naše další vtělení. Každý přicházíme na Zem s nějakým úkolem, který máme splnit, a získat tak zkušenosti na cestě našeho duchovního růstu.
*

*
Duše se po smrti dostává do místa, kde panuje naprostý mír. Vybírá si další život, který bude chtít strávit na Zemi či v jiné galaxii. Vzpomínky na náš předchozí život se zahalí mlhou a uloží se do podvědomí, takže v dalším životě si nic moc pamatovat nebudeme. Není však vyloučené, že se nám minulé životy budou připomínat pomocí snů či podobných věcí.
Jak se vlastně dají zjistit? Existuje několik metod:
  • Pomocí zrcadlové magie
  • Střípky ze snů
  • Rozhovor s anděly
  • Regresní terapie
 Především ony regresní terapie bývají oblíbené. Jedná se o uvedení do stavu hypnózy. Zde je však potřeba dávat si pozor, jelikož lidé jsou jen lidmi a jde jim hlavně o zisk. Najít dobrého terapeuta je těžké.
V naší minulosti není vyloučená ani změna pohlaví, duši na tom nezáleží. Jde jen o fyzickou schránku. Duše má dobrý důvod k tomu, aby některé vzpomínky zůstaly ukryty, může se totiž jednat o hrůzné a krvavé výjevy, které by nejraději zapomněla. Minulost ve snech se ukazuje zejména malým dětem, které ještě nejsou ovlivněny logickým myšlením ze školy.
K tomu, abychom pátrali po svých životech, musíme mít pádný důvod. Nejčastěji jím bývá problém, který se táhne naší přítomnosti a může mít kořeny v některém z minulých životů. Často se jedná o fobie.
A co tedy na závěr?
  • Zjišťujte je pouze v případě, že jste si stoprocentně jistí a jste připraveni vstřebat vše, co se vám nabídne.
  • Najděte si ten pravý způsob, který vám vyhovuje, nenechte se nachytat šarlatány s regresními terapiemi.
  • Nebojte se - strach vás jen blokuje na vaší cestě.
Všechny minulé životy jsou evidovány v akášické kronice, která se nachází v astrální rovině.
*
Moje zážitky:

O minulé životy jsem se začala zajímat již jako malá, jelikož mne přibližně na prvním stupni na základce začal doprovázet podivný sen, který se neustále opakoval a patřil mezi nejhorší noční můry. Nechápala jsem jej, v té době jsem nebyla vzdělaná jako teď. Ve zkratce, nacházela jsem se vždy v džungli, která končila rozlehlým oceánem. Spolu se svými kolegy jsme se džunglí plížili. Poté nastal masakr. Střetli jsme se s domorodci, devastovali. Vše skončilo smrtelným šípem a smrtí.
O několik let později mne došlo, že právě toto byla vzpomínka na dobu před několika sty lety, kdy jsem po boku reconquistů drancovala Aztéckou říši. Netřeba říkat, že v tomto životě bylo skryté poselství, které jsem nedávno objevila. Na druhý život, odehrávající se ve viktoriánské Anglii, mne upozornil můj anděl.
V poslední době jsem se dověděla asi o dalších dvou životech, které jsem vedla. Jeden z nich je z Francie z doby morových ran, další, o němž nemám žádné informace, je z Japonska. 

Občas vyzkouším svojí verzi regresní terapie, při které uvedu někoho ze svých přátel do změněného stavu vědomí, ve kterém může vidět své minulé životy. Tato terapie byla zatím 100 % úspěšná a přátelé byli velice spokojeni s tím, co viděli. Jak jsem se ale zmiňovala výše, není to nic pro slabé povahy.


2 komentáře :

  1. Páni. Mě by zajímalo, jak provádíš tu svou verzi regresní terapie? :)

    OdpovědětVymazat
  2. No wow! Mně by hrozně moc zajímalo, kým jsem v minulém životě byla (na minulé životy věřím). Myslím, že jsem byla nějakým pasažérem na Titanicu :-)

    OdpovědětVymazat