pondělí 28. května 2012

Měsíční chvástačka (Květen 2012)

Meme pořádané Judit


Vím, že ještě není konec měsíce, ale přeci jen.. Vím, že už by nic dorazit nemělo a jelikož mám čas, tak chvástačku zveřejňuji už dnes. A ANO, mám i VIDEO! :D



1. Knihy, které jsem si koupila


King and Queens - Courtney Vail
Remembrance . Michelle Meadow
Vengeance - Michelle Meadow
After Eden - Katherine Pike
Beloved Purgatory - Katherine Pike



Dcera kostí a dýmu - Laini Taylorová
Cinder - Marissa Meyer
 

Tygrovo prokletí - Colleen Houck
Rudý drak - Owen
Ticho - Becca Fitzgerald
Město ze skla - Clary
Divergence - Veronica Roth
Andělé noci - Lili St. Crow
Sukuba 3 - Richelle Mead
Goth and Ghost

2. Knihy, které jsem vyhrála 

 
Dcera dýmu a kostí
Podepsaná záložka k Born Wicked

 
3. Knihy, které jsem dostala jako dárek 

Mediátoři 

4. Knihy, které jsem dostala za recenzi  


 Impresionisté od Metafory


Percy Jackson: Moře nestvůr od Fragmentu
Španělština pro samouky od Fragmentu
Krvavá romance od Fragmentu
Summer od Fragmentu
Temná akademie od Fragmentu


Snad se vám květnová chvástačka líbila :) 

9 komentářů :

  1. Uf, to je boží! :D Závist =D a já si řikala, kdovíjak nemam hodně knih (16), což je docela výjimečnej stav. A ty přijdeš s TIMHLE!!! :D Fakt děsně sžíravá závist :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná sbírka, hodně z těchto knížek si chci taky pořídit. :) Jinak, taková malá připomínka - ten kluk na coveru Města ze skla není Alec! ;P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělá chvástačka, úžasné knihy... hodně ti závidím Temná je noc a Anděle smrti, tyhle díly mě chybí :( a knižní klub na nějaký žádosti o dotisk nereaguje :/ a nechcu rýpat :D ale on na té obálce neni ani Simon :D :D

      Vymazat
  3. Mediátor♥... :D Jinak video se ti vážně povedlo! =)

    OdpovědětVymazat
  4. Toho Mediátora ti opravdu závidím :)) Jinak se ti video povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná videochvástačka. :) Časem se taky poohlédnu po dalších dílech Percyho, mám doma jen ten první.

    OdpovědětVymazat
  6. Kde jsi sehnala toho mediátora?:-O Já ho sháním už strašně dlouho a sehnala jsem zatím jenom první díl...:-/

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasný!! Moc mě baví koukat se takhle na videa, jak někdo mluví :) Mluvíš moc pěkně a velmi ti to sluší!! Těším se na další videjka! :-)

    OdpovědětVymazat