pátek 31. srpna 2012

Postcrossing (2)

Propadla jsem tomu stejně jako ostatní. A o co se jedná? Postcrossing je projekt, ve kterém se posílají pohledy do celého světa. Na oplátku samozřejmě dostanete něco i vy. Je to vážně zábava a ještě máte možnost potkat nové lidi. Pro maniaky do cestování jako já je to to pravé. 
A jak to funguje? Hezký článek o tom napsala Myanmar ZDE.  Takže pokud chcete začít, tak neváhejte. Oficiální stránka je ZDE.
 Odeslané:
Aet z Finska - anime tag 
Rina z Nizozemí - opět nějaký ten ofi pohled
• Helen z USA - tahle paní mě zaujala, bydlí na ostrově 

Přijaté:
 První přijatý pohled není ofi, ale mám ho z anime tagu, do kterého jsem se s velkou chutí přihlásila. Jakmile přišel, byla jsem prostě nadšená. Sice jsem Kuroshitsuji neviděla, ale pohled je úžasný, velký, s krásnými známkami s Moskevským kremlem. Pohled přišel od ruské slečny Anyi, která bydlí v Nizhnym Novgorodu. Napsala mi i něco azbukou :)

Tohle je můj druhý oficiální pohled, který dorazil ze St.Louis, Missouri, USA. Poslal mi ho dobrosrdečný pán Ralph, který mi popsal jeho procházky s rodinou právě do tohoto monumentu, kam jezdí dokonce výtah.


Tahle ofi kráska mi dorazila z Adelaide v Austrálii od sympatické slečny Val. Připojila krátký vzkaz o samotném Adelaide s krásnou olympijskou známkou.


Další ofi pohled dorazil od 43 leté paní Sonjy, která bydlí v Německu. Popsala mi své výlety k moři se svojí dcerou. Vzkaz je psaný napůl v němčině, což mě potěšilo - mohla jsem si jí alespoň trošičku oprášit. Dokonce mi popsala i to, co je na známce - Brandenburgská brána v Berlíně.

A co je nejlepší? Domluvila jsem si dopisování se slečnou z Moskvy, příjemnou taiwanskou slečnou, která miluje Richelle Mead a doufejme že i sexy brazilcem.

A co vy? Co jste poslali a dostali? :)

2 komentáře :

  1. Ten Anime pohled je skvělý :) Sama bych brala něco s Death Note, jen nevím, jestli takové pohledy vůbec existují :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jelikož miluju Kathy Reich a její knihy, kde popisuje Charlotte, domluvila jsem si hned se dvěma slečnami swap, pak se zajímavým klukem z Buffala, ale především, přijde mi pohled z Afghánistánu od američanky, která je tam na misi. ;) No a dneska mi konečně přišel první pohled od slečny z Tchaj wanu. Naprosto se trefila do mého vkusu co se hudby týče, takže je to notový zápis. :) Jinak jsem poslala nějakého toho ferdu mravence, Cipíska a Makovou panenku, na ty byl ohlas :) a potom něco z mého pidi městečka :D

    OdpovědětVymazat