sobota 1. září 2012

Měsíční chvástačka (srpen 2012)

Meme pořádané Judit







1. Knihy, které jsem si koupila

První ze dvou knih, kterou jsem si tenhle měsíc koupila, je Loď mezi hvězdami od Beth Revis.


 Druhou knihou je Démon a zloděj od Darrena Shana, kterou jsem ukořistila v levných knihách.

2. Knihy, které jsem vyhrála

Nic :) 

3. Knihy, které jsem dostala jako dárek

Nic :) 

4. Knihy, které jsem dostala na recenzi


A máme tu e-booky z Netgalley. První je The Shadow Society od Marie Rutkoski, druhá The Future we left behind od Mika Lancestera.


Dante's girl od Courtney Cole je také z Netgalley. Brightest kind of darkness jsem získala na recenzi v rámci blog tour.     

2 komentáře :

  1. Jsi fakt dobrá, jak umíš číst v AJ... fakt Tě za to obdivuji!
    To s těma včelama by mohlo být dost dobrý!!
    Loď mezi hvězdami má opravdu nádhernou obálku.. jsem zvědavá, jak se Ti bude celkově líbit :-)
    A ta soutěž bude 2.září?? wow.. moc moc moc se těším :)) třeba se na mě štěstí usměje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na tu sérii Demonaty se chci taky co nejdříve vrhnout :)
    Loď mám taky a je opravdu krásná!
    A snad se brzo dostanu i k 0.4 - něčím mě to furt láká :DDD

    P.S. SKVĚLÉ VIDEO (jako vždy :D)

    OdpovědětVymazat