neděle 28. října 2012

30 Day Book Challenge: Day 8

DAY 08 - Kniha, která tě děsí

Kniha, která mě děsí? Tady je to trochu složitější... Jsem dost ostřílená, a tak jednoznačně nemám knihu, u které bych se bála. Pokud bych tedy měla vybrat, tak to budou knihy, které mne spíše děsily svým dějem a tím, co autor vymyslel. Jednoznačně na prvním místě je Darren Shan a jeho knihy - poslední díl dvanáctidílné ságy Synové osudu, potom například kniha Bec ze série Demonata a knihy ze série Město, namátkou třeba Procesí mrtvých.

Synove osudu (Darren Shan) [CZ] obal  Bec : Screams in the Dark... (Darren Shan) (Paperback) obal


Dalšími dvěma experty jsou Patrick Ness a jeho Válka hluku nebo Paul Hoffman a Levá ruka boží. U Války hluku jsem se bála toho, co prezident udělá. A u Levé ruky boží? Celá tamní společnost mne vyděsila na roky dopředu.


1 komentář :

  1. Jo Bec a Synové osudu jsou dost dobří :D. Ale mě spíš děsil Massagre :D..

    OdpovědětVymazat