neděle 25. listopadu 2012

30 Day Book Challenge: Day 11

DAY 11 - Kniha od tvého oblíbeného autora
 
Ne, není se třeba ptát, jaká kniha tu bude. Je to opět Darren Shan. Ano, musí být všude. Chvíli jsem váhala, kterou z jeho ság sem strčit, ale nakonec zvítězila jeho úplně první sága, a to Sága o Darrenovi Shanovi, poloupírovi, jehož knihy momentálně čteme v re-readingu. Jako zástupce bych zde chtěla uvést dva díly z dvanáctidílné série, které mě doopravdy dostaly. První je Upíří kníže. Kdo četl a zná mě, tak ví, že jeden nejmenovaný blonďatý upír z této série se nejvíc prezentoval právě v tomto díle. Srdcovka. Potom je to buď sedmý díl, kde se objeví zelenovlasý šílený upír Vandža a nebo osmý a devátý díl, které jsem celé probrečela. 
 
A k tomu několik oblíbených scén:
 
,,Pane Hroozley? Kurdo? Vanezi? blekotal jsem. ,,Co vy tady na pláži takhle v poledne? Musíte si dávat pozor, jinak se popálíte."
 
Pan Hroozley se nechoval o nic líp než ostatní. Jeho obvyklá důstojnost se v té mele vytratila, pobíhal jako divoch, hulákal, rozdával rány, skákal sem tam. Dokonce i knížata se do toho bláznění zapojila.  

Samozřejmě ještě Gavnerovy spodky se sloníkama, Darrenova očista a další.


Upiri knize (Darren Shan) [CZ] obalLovci z pritmi (Darren Shan) [CZ] obal
 

Žádné komentáře :

Okomentovat