neděle 18. listopadu 2012

Měsíční chvástačka (říjen 2012)

Meme pořádané Judit 




1. Knihy, které jsem si koupila

No... Tak se pojďme na tu nadílku podívat...





První knihou, kterou jsem si na konci měsíce pořídila, je Forbidden od Tabithy Suzumy. Knihu jsem splašila na FB na bazaru, za což jsem moc ráda. Chtěla jsem si jí přečíst už dávno.




Dále jsem díky Gaudeamu v Brně navštívila tamější levné knihy. Neodolala jsem a pořídila si hned tři knihy - Modrou krev, Krvavý karneval a Luxus, který na fotce není - je půjčený.

Před Brnem jsem byla ještě dvakrát v Praze. Neodolala jsem a navštívila NeoLuxor na Hlaváku, kde měli neuvěřitelné slevy. Tak se ke mně dostaly dva díly Školy noci, Nezkrotní a Pronásledovaná.




Řádění pokračovalo a já si odnesla Inkarceron a Demonatu, oba ve skvělém stavu.






Nákup jsem dokončila pořízením si dvou knih od své oblíbené autorky - Hrdinka říká ano a V kůži supermodelky. Ještě sem patří Závist, ale tu doma bohužel v době chvástačky nemám.

Ve vedlejších Luxoru jsem si pak ještě pořídila třetí díl Trylle triologie Ascend a v LK jsem si dokoupila Velikost L.


Další dvojici knih jsem pořídila velmi levně na bazoši - Smečku a Vzpouru.


Dalšími dvěma úlovky z bazoše jsou Pád a Muka. Neponičené a nádherné.

2. Knihy, které jsem vyhrála

 Nic :( Ani kuře nehrabe

3. Knihy, které jsem dostala


 Nic :( Ani kuře nehrabe

4. Knihy, které jsem dostala k recenzi

První tu máme RC od Alpressu. Po dlouhé době, že? A to Pomsta a Blbá sázka o fajn kluka.

Dále tu máme Metaforu a Fortunu. Zaujala mne Skrytá síla minulých životů a neodolala jsem Horečce.

A zakončujeme RC od Fragmentu. Komix Procitnutí a Rozdělená srdce.

A to bych nebyla já, abych si nechala ujít osudy Krásných mrtvých a to Phoenixe a Temnou akademii 2.


A na konec celý úlovek :)


 

 

7 komentářů :

  1. Páni teda :D
    Nechápu jak můžeš mít takové štěstí na LK, já toho tam poslední dobou tedy moc nenašla :D

    OdpovědětVymazat
  2. No teda :D Pěkná hromada knih, nejvíc mě dostalo, co všechno sis odvezla z Prahy, s tím bych se totiž já tahat nechtěla :D

    OdpovědětVymazat
  3. A mně budeš říkat, že toho mám moc, jo? :D
    (Jinak samozřejmě krásné úlovky... ;))

    OdpovědětVymazat
  4. No tak takovouhle spoustu si nekoupím ani za 3 měsíce. K Vánocům mám dostat 12 knih (většina je z LK) a rodiče z toho mají infarkt. :D Ale závidím ti. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé knihy! Nejvíc ti závidím Horečku, protože ta mě láká po konci jedničky úplně maximálně! :D
    A taky tu sérii Modrá Krev a Andělé. Taky chci mít takovou superschopnost nakupování knih ve slevách! :D

    OdpovědětVymazat
  6. To je nadílka skoro jako na Vánoce. :) A ani jsem netušila, že se v levných knihách prodává Modrá krev, takže tam asi brzo zavítám. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tedaaa! To je opravdu velká kupa knih! :) Úžasné úlovky :)

    OdpovědětVymazat