čtvrtek 20. června 2013

Třicetidenní knihobraní (10): Kniha, která už vážně nevoní novotou

Již 1. června! 

Článek v rámci projektu Třicedinenní knihobraní, které má na svědomí VeEee. Více o projektu můžete najít ZDE. Během celého června tu najdete vždy po dobu dvou dní články zaměřené na určité knihy z mé vlastní knihovny, popřípadě čtečky.

10. Kniha, která už vážně nevoní novotou

Mezi starožitnostmi jsem objevila knihu, kterou jsem už od mala naprosto zbožňovala a kterou vlastním zhruba deset let. Je z ní pomalu cítit onen starodávný odér, i když na první pohled vypadá celkem neopotřebovaně. Láskyplná péče se vyplatila a já vám chci představit Kroniky Prydainu.


Kroniky Prydainu jsou jednou z prvních fantasy, které jsem kdy četla. Cestu jsem k nim našla zhruba ve svých 10 letech, kdy jsem po přečtení Harryho Pottera a Narnie hledala něco podobného. Moje volba padla na Prydain, ještě ve staré knihovně na základce. Měli tam jen původní Knihu tří zjevení, a tak jsem byla moc ráda, když mi mamka koupila i papírovou verzi.

Prydain pořád patří mezi nejlepší fantasy, jaké jsem kdy přečetla a své místo si najde vedle takových velikánů jako je Eragon nebo Letopisy Narnie. 

Žádné komentáře :

Okomentovat