čtvrtek 27. června 2013

Třicetidenní knihobraní (14): Kniha, při které jsem se bála o své zdraví

Již 1. června! 

Článek v rámci projektu Třicedinenní knihobraní, které má na svědomí VeEee. Více o projektu můžete najít ZDE. Během celého června tu najdete vždy po dobu dvou dní články zaměřené na určité knihy z mé vlastní knihovny, popřípadě čtečky.



14. Kniha, při které jsem se bála o své zdraví

Tady bych měla hned několik adeptů, ale nakonec jsem zvolila knihu, kterou jsem četla něco málo před rokem. Zaujala mne už díky své děsivé obálce, která se k ní doopravdy hodí. Kniha slibovala dle anotace hodně - děsivý příběh, z kterého se vám nebude chtít spát. I ten název - Levá ruka boží.


Levá ruka boží je dost zvláštní. Polovina čtenářů jí miluje, polovině se vůbec nelíbí. Já patřím k těm, které kniha naprosto okouzlila. Je drsná, hodně drsná. Autor se s ničím nepáře. Hlavní hrdina je naprosto děsivý - v podstatě je to jen malý kluk, který má ale takové schopnosti, že dokáže zabít prakticky kohokoliv. Během Caleova putování jsem se třásla místy strachy. Během bitvy jsem se o své zdraví fakt bála. Takže verdikt? Levá ruka boží mě málem zabila.

 

Žádné komentáře :

Okomentovat