čtvrtek 31. července 2014

Zombie Apocalypse Book Tag


Ha, ha, ha.

Čas na jeden skvělý tag, který jsem objevila u Katy (obrázek nahoře je také od ní). Miluju tahání různých papírků, a tak jsem se rozhodla vyzkoušet, jestli bych přežila Zombie Apocalypsu. Má mi k tomu sloužit tým složený z knižních hrdinů. Tak uvidíme.


O co jde?

  • Máme 10 otázek.
  • Vyberte 5 knížek (nejoblíbenějších, nejpopulárnějších, totálně náhodných, jak chcete), jejichž názvy napíšete na papírky.
  • Poté losujete první knížku.
  • První knížkou listujete, až zastavíte na náhodné stránce.
  • První jméno, které na dané stránce uvidíte, je odpovědí na otázku.
  • Každá knížka vám dá dvě jména.

1.vylosovaná kniha - Hvězdy nám nepřály

Kdo by při zombie apokalypse umřel jako první?

Hazel Grace. No, to se ani nedivím. Je mi to líto, Hazel, ale stejně nemáš moc šancí na záchranu. A spolu s tím tvým přístrojem jsi byla prostě příliš pomalá. Všichni ostatní utekli, ale ty ne. Neboj, Gusovi to nevadí. Bejt zombíkem má i výhodu - už nebudeš mít rakovinu!

Koho bych strčila zombíkům do náruče, abych se zachránila?

Augustus Waters. Nic proti, Gusi, ale nemáš nohu. Pokud bych se tím měla zachránit, strčila bych tě tam. Až TOLIK v lásce tě nemám. 

2. vylosovaná kniha - Upíří kníže

Kdo se jako první promění v zombie?

Pan Hroozley. To je vážně škoda, protože Larten je celkem kus. Ale na druhou stranu - upíří zombie? To je skvělé, ne? Jenom bych pak nechtěla stát proti němu. To bychom moc šancí neměli.

Kdo mě strčí do náruče zombíkovi, aby se zachránil?

Osmond Sudd. Tak tomuhle se vůbec nedivím. Sice to nemá zapotřebí, ale bylo mi to jasný. Nejsem dítě, aby mi mohl vypít krev, takže jo. Byla jsem poblíž a Sudd z toho má akorát radost.

3. vylosovaná kniha - Ignite Me

Idiot týmu...?

Kenji Kishimoto. Tohle vážně nechápu, protože to nesedí. To by sedělo spíš na kolegu Addieho. Kenji si tohle označení prostě nezaslouží a basta.

Mozek týmu...?

Adam "Addie" Kent. Už chápete, proč nemáme žádnou šanci? S Adamem jako mozkem týmu jsme nahraní. Při první příležitosti ho spolu s Kenjim předhodíme zombíkům.

4. vylosovaná kniha - Temný ráj

Ošetřovatel týmu...?

Starosta Prentiss. No potěž. Starosta asi nemá moc potuchy o tom, jak ošetřovat lidi. Takže smůla, jsem předem mrtvá! Pokud mě Starosta nezabije sám.

Expert na zbraně...?

Davy Prentiss Junior. Tady už je to trochu lepší, ale také žádná sláva. Davy sice s puškou umí, ale to je tak všechno. Je to ještě mládě, tudíž bye bye, živote.

5. vylosovaná kniha - Měděný jezdec

Bitkař týmu...?

Alexandr Barrington. U Alexe by byla jistá naděje, že přežijeme. Přeci jen je to voják tělem i duší. To je ale tak všechno. Protože všechna naděje opadá s Kapitánem týmu.

Kapitán týmu...?

Taťána. Už víte, proč jsem umřela a nepíšu další články? Taťána nás zabila. Jako kapitánka týmu by byla naprosto příšerná, protože by veškerý čas trávila posledními chvilkami sexu s Alexandrem. I'm so sorry, blog. Idiotka nás zabila.

Verdikt? Bohužel, Apokalypsu bych přežila pouze v případě, že bychom se někde schovali s Kenjim a Davym Prentissem. Taťána a Adam by nás totiž přivedli do záhuby.

6 komentářů :

  1. Ber to optimisticky, nikdo neříká, že nemůžete neschopnější členy týmu nenápadně nechat napospas zombíkům... =D

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to je skvělý tag! Možná se do něj taky pustím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsou pořádné odpovědi! Já většinu těch lidí neznám, ale už jenom ty tvé odpovědi mluví za vše. Teda komentáře k odpovědím, jsou fakt luxusní. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tento tag už jsem viděla u více blogerů a je skvělý..až se vrátím domů, asi také zkusím.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Môj tím nie je tiež bohvieaký :D Zase Kenji je u mňa ten, kto ma obetuje... :D Ale aj tak ho mám rada :D

    OdpovědětVymazat
  6. Můžu někdy okopírovat tenhle TAG?? :DDDDDDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat