pátek 1. srpna 2014

Letní knižní hop - 1.8.- 15.8.2014


Zapojila jsem se do Letního knižního hopu, který je pod taktovkou Cathy.
Soutěžíme o knihu Elision: Andělské rozmluvy, kterou jsem do soutěže věnovala já. Vím, že je to hubeňour, ale moc se líbila. Je taková pozitivní. A jelikož vás brzy čeká větší giveaway s Darrenem a já nejsem boháč, vezměte vděkem alespoň Elision (snad vám nevadí, že je nahoře trošičku pomuchlaná, nějak se mi v knihovně poprala).


PRAVIDLA:
  • Hop trvá od 1.8. do 15.8.
  • Je určen pouze pro ČR či Slováky s doručovací adresou v ČR.
  • Výherce zveřejním nejpozději do 19.8. Má čas 48 hodin na odpověď, jinak losuji nového výherce.
  • Výhru odešlu dle svého volného času a peněz. Vzhledem k Darren giveaway si totiž asi poplatím.
  • Nezapomeňte odhopkat i k ostatním blogům.
  • Odpověď na otázku je povinná pro vstup do soutěže, další možnosti za bonusové vstupy nejsou povinné.
a Rafflecopter giveaway






44 komentářů :

  1. Není to originální, ale prostě Bradavice! :D
    Nebo Vampýrskou akademii :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ježíš, že se vůbec ptáš. Rosemary Beach, jak jinak? Největší koncentrace sexy boháčů na celé Floridě!

    OdpovědětVymazat
  3. Navštívila bych Akademii svatého Vladimíra. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi tě to pobaví :D ale já mizím do Lazareva!!

    OdpovědětVymazat
  5. Upíří hora. Jednoznačně :D

    OdpovědětVymazat
  6. Rudá bašta z Hry o Trůny. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vím, že je to ohrané téma, ale před několika lety to byl velký můj sen, takže Cullenovi :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Do Středozemě, jako všichni nade mnou :D. Ale věřím, že i svět Percyho Jacksona by nemusel být vůbec zlý ... A abych nezapomněla... Do Bradavic!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Bradavice, rozhodně! :3 Popřípadně Vampýrská Akademie či St. Louis (Anita Blake).

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že u mě zvítězí Bradavice na plné čáře :D Ale taky takové Mystic Falls by mi nevadilo, potkat se se Stefanem nebo Damonem :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych rozhodně jela do Prasinek! Udělala bych si výlet do Bradavic, ale o prázdninách by tak nikdo nebyl, takže by to bylo takové střední. Proto bych jela do Prasinek, kde se to kouzly jen hemží. Navštívila bych Medový ráj a další... a potom bych se možná i koukla na ministerstvo. Při zpáteční cestě tedy. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Bradavice jsou prostě Bradavice nó :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Já chci do Bradavic! Sice už tam Harrouš není, ale pořád by mě to bavilo :D

    OdpovědětVymazat
  14. Přidávám se k těm, co cestují do Bradavic! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Bradavice, Bradavice, Bradavice. Ale není to zrovna originální, jak tak koukám :D Dobře by se dalo dovolenkovat i v Narnii :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mou vysněnou knižní destinací jsou Bradavice. A určitě bych chtěla vidět Zapovězený les! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Původně mě napadla Lilandgarie, ale pravda, Bradavice forever!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Do Bradavic:) v téhle škole by mi nevadilo strávit prázdniny :D

    OdpovědětVymazat
  19. Jela bych do Bradavic! Ale ne v létě, spíš až začátkem září, až budou všichni ve škole a bude tam živo :D

    OdpovědětVymazat
  20. Juj, když jde o dovolenou, to je jiná. Když se ptají, kde bych chtěla žít, tak je to přeci jen permanentní :D Pak s takovou odpovídám, že buď Narnie, anebo kouzelnický svět od Rowlingové :) Protože už je to tam takové klidné, bezproblémové, zajímavé a úžasné. Hodně knih, co jsem přečetla, jsou ve válce anebo tam nejsou nejpříznivější podmínky :) S takovouhle bych klidně i zajela na dovolenou do kouzelné země, kde bydlí Howl se Sophií, Kalciferem a Michalem, Aletkou a Martou,... (Jo, takhle na dovolenou by to bylo ideální) anebo bych zajela do Sept-Tours :D

    OdpovědětVymazat
  21. Teď si nejsem jistá, jestli jsem někde vyplňovala email na kontakt Keny15@seznam.cz
    Jinak bych moc ráda byla v knize Svůdné zlo, Kaidan je prostě dokonalý :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Já bych se jednoznačně chtěla podívat do Bradavic!

    OdpovědětVymazat
  23. Přidávám se k zastáncům Bradavic, tam bych také jela bez váhání! :) :D

    OdpovědětVymazat
  24. Do Bradavic, nebo k Hobitovi...:)))

    OdpovědětVymazat
  25. Budu originální :D Navštívila bych Bradavice :)

    OdpovědětVymazat
  26. Je to trapné, ale Bradavice :D.

    OdpovědětVymazat
  27. Do Londýna (Oxfordu) v roce 2059 (Kostičas) :)

    OdpovědětVymazat
  28. Určitě do Středozemě k hobitům a elfům!! :) A nebo do Bradavic na exkurzi! :D Nebo si zkusit jaké je to v OASIS světě. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Já bych určitě a stoprocentně do Narnie! :D

    OdpovědětVymazat
  30. Harry... Harry... Harry Potter byl v Bradavicích a já tam chci taky. Sakra! :D mávání hůlkou, lektvary a famfrpál, existuje něco lepšejšího?

    OdpovědětVymazat
  31. tak jako trapně by se mi líbila Narnie, ale pokud bych zvolila něco originálnějšího, brala bych třeba park z Koupili jsme ZOO :))

    OdpovědětVymazat
  32. Já bych si udělala výlet do Bradavic, tam by se mi líbilo asi nejvíce. :) A pak bych chtěla navštívit i Akademii Svatého Vladimíra, samozřejmě pokud by tam stále učil Dimitrij nebo by tam byl Adrian. :D

    OdpovědětVymazat
  33. Na dovolenou bych jela do krajiny Pýchy a předsudku, ubytovala bych se někde poblíž Pemberley a doufala bych, že potkám pana Darycho (a že se kolem nebude zrovna motat Elizabeth, že:) Trvale bych tam žít nechtěla, ale Austenová má tu dobu tak hezky nenásilně zromantizovanou, že na dovolenou bych tam jela hned.

    OdpovědětVymazat
  34. Já bych šla do Norska - tedy nějaké severské detektivky. Důvodů je hodně - zajímaví lidí, nádherná příroda, jiný životní styl,...

    OdpovědětVymazat
  35. Akademie sv. Vladimíra z VA :-) A pak třeba New Orleans. :-)

    OdpovědětVymazat
  36. kdo nechce do Bradavic, je lůzr !!! :D a pak bych jela do Itálie za Stránečkou a Mikem :)

    OdpovědětVymazat
  37. Za mě Tábor polokrevných :)) Tam je to rozmanitý a chtěla bych si zalítat na pegasech :D

    OdpovědětVymazat
  38. Dočetla jsem Proroctví, takže volba je jasná: americký ostrůvek Nantucket :) samozřejmě i s hrdiny! :D

    OdpovědětVymazat