sobota 17. září 2016

Měsíční shrnutí za srpen 2016



Co jsem přečetla, zrecenzovala a zhlédla za filmy za srpen?
To vše můžete najít v tomto článku.

Přečtené knihy

V srpnu jsem přečetla úctyhodných 12 kousků - 8 knih, 3 mangy a jednu novelu. Jsem s tím spokojená, vzhledem k tomu, že jsem chodila i do práce a koukala na filmy a měla jsem reading slump.

In Real LifeIn Real Life

Měsíc jsem začala maratonem knih, které jsem nestíhala přečíst v projektu Letní čtení, který probíhá na blogu Čteme anglicky. Byla jsem hodně pozadu, a tak jsem se jako první vrhla do oddechovky In Real Life, která mě zaujala především aktuálním tématem, které je mi velmi blízké. Zpracování se mi líbilo. Nebylo to nic, co by překvapilo, ale na moji reading slump to bylo ideální. Hlavní hrdinka mi nelezla překvapivě na nervy, to spíš její vytoužený objekt. Na léto ideální knížka.

Hodnocení na GR: 4.5 z 5 hvězdiček)


The Forbidden Wish (The Forbidden Wish, #1)The Forbidden Wish - KNIHA MĚSÍCE

Od Jessicy Khoury jsem četla kdysi Počátek, takže jsem byla přirozeně zvědavá i na její novější počin z prostředí džinů. Navíc jde o pohádkový retelling. Miluju je. Byla jsem vážně ohromená - ať už to bylo autorčiným stylem psaní nebo samotným příběhem. The Forbidden Wish mě do sebe vtáhl už na začátku a nepustil. Skvělý příběh, hrdinové, prostředí... Z knihy ta atmosféra přímo dýchá. Sice jsem měla dilema, jestli dát titul Kniha měsíce této nebo This Savage Song, ale nakonec vyhrál Wish. Jsem neskutečně ráda, že jsme ji zahrnuli do Letního čtení.

Hodnocení na GR: 5 z 5 hvězdiček


The Jinni (The Forbidden Wish, #0.5)The Jinni

The Jinni je novela k The Forbidden Wish. Čekala jsem jen nějaký doplňkový příběh, ale byla jsem mile překvapena. U novel většinou čekám doplnění příběhu bez jakékoliv akce či napětí (až na výjimky). The Jinni vypráví příběh o mladé královně, která se postavila nepřízni a bojovala za své království a lid. Výborně napsané, akční a hořkosladké až do samotného konce. Vážnš klobouk dolů, Jessico Khoury. Tohle se ti vážně povedlo.

Hodnocení na GR: 5 z 5 hvězdiček




F*ck LoveF*ck Love 

Další z kousků z Letního čtení. Já vám nevím... Od Tarryn Fisher jsem četla Never Never, které napsala spolu s Colleen Hoover. Never Never se mi stylově líbila. F*ck love má na GR samá dobrá hodnocení, a tak jsem se bála. Oprávněně. Čte se to naprosto skvěle, o tom žádná. Myšlenky a citáty? Naprosto boží. Postavy a příběh? Meh... Po těch 14 dnech se mi to rozleželo v hlavě a Heleně to vážně nežeru. Zamilovala se do Kita na základě snu? Uh... dobře no. To bych asi zkousla. To, že se o nic nepokusila? Bravo! Ale Kit? Proč proboha? Celou dobu se choval jako idiot a radši byl s Dellou (BFF Heleny). ZA CO? V dnenší době? Really? Mlátila jsem hlavou do zdi, vážně. A konec? No comment. Kdyby se Helena za celou tu dobu vykašlala na Kita a radši byla sama, udělá líp.

Hodnocení na GR: 3.5 z 5 hvězdiček

Bleach, Volume 74

Závěrečné volume Bleache jsem sice četla i mimo srpen, jelikož nová kapitola vycházela jednou týdně, ale... Jsem z toho nějak rozpačitá. Jsem smutná z toho, že jedno z mých nejoblíbenějších anime/mang skončilo. Vážně. Celkem se to ale vezlo z kopce už od začátku tohohle arc. Quincy nemám ráda a stejně tak Yhwacha. Nesnáším Tite Kuba za některé blbosti, které tam provedl. Plus za Juga a Grimmíka. A Renjiho. Ke konci se vyjadřovat nebudu. Stejně to udělal jen pro fanoušky. Přišlo mi to spíš jako nějaká telenovela. A naštvalo mě, že pořádně neukončil linku ostatních postav mimo Ichiga, Inoue, Renjiho a Rukiu,

Hodnocení na GR: 3.5 z 5 hvězdiček


Reign of Shadows (Reign of Shadows, #1)Reign of Shadows

Meh. Sophie Jordan mám ráda už od Drakie, ale Reign of Shadows mě zklamalo. Potenciál má tahle kniha úžasný. Bohužel zpracování značně pokulhává. Je to neuvěřitelná nuda, skoro jsem u knihy usnula a donutila se ji dokončit jen silou vůle. Ne že by mě nezajímalo, co se stane, ale když se z toho stala spíš vztahovka... co jsem měla asi dělat? Nejlepší na tom byl konec, který byl tak otevřený, že to až pěkné není. Otvírá tak hodně prostoru pro pokračování, které by mohlo být snad lepší. Doufám. No tak! Hlavní hrdinka je slepá, tak se trochu snaž, Sophie.

Hodnocení na GR: 2.5 z 5 hvězdiček


This Savage Song (Monsters of Verity, #1)This Savage Song

Po Reign of Shadows jsem si potřebovala spravit něčím chuť. Logicky jsem šáhla po This Savage Song od mé oblíbené autorky Victorie Schwab. Schwabovka je tak nějak tutovka - její styl psaní absolutně žeru a navíc má i skvělé příběhové nápady. TSS je dost originální - především tím, že tu není žádná romantická zápletka. Victoriin styl z toho přímo sálá. Dostala jsem přesně to, co jsem čekala a i něco navíc. Příběh Kate a Augusta mne dostal a nemůžu se už dočkat pokračování. Doufám, že se kniha ujme i u nás v překladu. Je totiž o co stát.

Hodnocení na GR: 5 z 5 hvězdiček


Mladý MesiášMladý Mesiáš

Mladého Mesiáše jsem četla neskutečně dlouho. Nemohla jsem se do příběhu dostat, což jsem ale čekala už na začátku. Styl psaní Anne Rice je neskutečně hutný, popisný a pokud jde o historická fakta, tak i hodně detailní. Nakonec jsem se do toho ale opřela a výsledek stál za to. Příběh Ježíšova mládí bez jakýchkoliv historických detailů, čistě beletristický. Líbilo se mi to, i když byl vypravěčem mladý kluk. Viděla jsem i filmové zpracování, které se mi líbilo snad ještě víc. Biblické motivy mám ráda a rozhodně mě zajímají. Doufám, že nakladatelství Omega vydá i druhý díl, protože Anne Rice i přes její komplikovanost můžu.

Hodnocení na GR: 3.5 z 5 hvězdiček


Proč je bdělá pozornost lepší než čokoládaProč je bdělá pozornost lepší než čokoláda

Davida Michieho mám moc ráda. Ve svém oboru ho pokládám za jednoho z nejpřístupnějších autorů. Nemohla jsem si tak nechat ujít ani jeho další knihu, která mne nalákala už svým samotným názvem. Dostala jsem z toho hned chuť sežrat tunu čokolády (což se nestalo). Podobných knih jsem sice už četla celkem dost, ale i tak jsem si to užila. Je psaná více odborněji než jeho předchozí knihy, což se odrazilo i na mé pozornosti, ale nakonec jsem to zvládla. Bravo.

Hodnocení na GR: 3.5 z 5 hvězdiček



Naruto 28: Narutův návrat (Naruto, #28)Naruto 28: Narutův návrat

V srpnu jsem se dostala i do knihovny, kde na mě netrpělivě čekal nejnovější díl Naruta. Musím říct, že mi to už celkem chybělo, hlavně po konci minulého volume (ano, vážně mě začíná Naruto bavit...). Ani tohle volume nezklamalo. Dostala jsem to, co jsem čekala. A navíc Kakashi! Objevila se i nová postava v podobě Deidary - sice jsem si celou dobu myslela, že je to holka, ale budiž. Omlouvám se! Upřímně doufám, že se tam objeví víc mého milovaného Shikamarua - ne že bych Naruta ještě nějak hejtila, ale jeho přítomnost by mi vůbec, ale vůbec nechyběla. A taky chci Kibu a Gaaru!

Hodnocení na GR: 4 z 5 hvězdiček


Gantz/12Gantz 12

Ke Gantzovi se už vyjadřovat nemusím. Nikdy kamarádi nebudeme, ale rozečtené série chci dočíst. A tak ho neustále trpím a doufám v nějaký zázrak. Doufám, že tam bude méně nahotinek a více děje. Nehledě na to, že se mi zhnusil už i hlavní hrdina a jeho pofidérní přítelkyně, která je absolutně k ničemu. Tak nějak jsem doufala, že by se k němu třeba mohla přidat, ale ono ne. Alespoň to tam trochu zachraňuje ten dlouhovlasý fešák. A ten konec? WTF? Dinosauři? Jurský park rovnou...

Hodnocení na GR: 2.5 z 5 hvězdiček


Nekonečné moře (Pátá vlna, #2)Nekonečné moře

Do druhého dílu Páté vlny jsem šla celkem s nadšením. Nedávno jsem totiž viděla film, který se mi moc líbil, a tak jsem si nemohla nechat ujít ani knižní pokračování. Pro readathon to byla ideální kniha - slupla jsem ji jako malinu. Sice se tam nic moc nedělo a vlastně se děj nikam neposunul, ale i tak jsem si to užila. Minimálně tam byl Evan Walker, jedna z mých oblíbených postav. Ani Sam už nebyl tak otravný jako v jedničce, takže jsem přežila i to, že se tam nic nedělo a děj se spíš zaměřil na rozvoj postav. Velkou roli tu dostala i Eso, kterou jsem si nakonec i oblíbila. Jsem doopravdy zvědavá na Poslední hvězdu.

Hodnocení na GR: 4 z 5 hvězdiček



Zrecenzované knihy


V srpnu jsem se snažila a bylo to i vidět. Povedlo se mi sepsat celkem 7 recenzí - čtyři na blog, dvě pro Fantasyu a jednu pro Knihcentrum revue.

Knihovna duší (Sirotčinec slečny Peregrinové #3)The Forbidden Wish (The Forbidden Wish, #1)This Savage Song (Monsters of Verity, #1)
Clareová Cassandra: Pekelné stroje II. - Mechanický princCassová Kiera: Selekce 4 - DceraNekonečné moře (Pátá vlna, #2)


Zhlédnuté filmy

V srpnu jsem viděla neuvěřitelných 34 filmů a seriálů. Vybrala jsem si tak několik měsíců dopředu, protože teď v září trpím pocitem vyhoření. Třeba alespoň něco přečtu nebo zhlédnu i nějaké to anime.


posterLví král 2

Lví král 2 je můj nejoblíbenější animák. Nemohla jsem odolat. Miluju na tom úplně vše - písničky, postavy, prostě vše... Čas od času rewatching neuškodí (viděla jsem ho už tak stokrát, možná víc). Příběhově mám sice asi radši jedničku (i když nejradši bych asi viděla mladého Mufasu), ale rozhodujícím faktorem jsou právě písničky. Moje oblíbené? Not one of us, We are one a He lives in you.A Upendi (správně bláznivá).Že by další měsíc došlo na Prince Egyptského, kterého mám ráda úplně ze stejných důvodů?

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 5 z 5 hvězdiček


posterSněhurka a Lovec

K Sněhurce a Lovci jsem se odhodlávala hodně dlouho, protože mě odrazovalo herecké obsazení. Nemám Kiersten Stewart jako herečku moc ráda (A Stmívání za to nemůže, tam jsem ji celkem i mohla) a oproti ostatním jsem si zamilovala spíše komické zpracování Sněhurky s Lily Collins v hlavní roli (je to sice celkem blbost, ale Lily zbožňuju a bavilo mě to). Nakonec to ale nebyla taková hrůza. Mám radši tradičnější pojetí s trpaslíčky než zapojení Lovce, ale prosím. Daleko víc se těším na pokračování, kde by měla být Ravenna proti své sestře Freye (rap battles!).

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 3 z 5 hvězdiček


posterAngry Birds ve filmu

Angry Birds jsem nikdy nemusela a mánii točící se kolem nich jsem se úspěšně vyhla. To se nedá říct o filmu, který jsme zkusili spíše ze zvědavosti. Byla jsem hodně překvapená, protože to byl jeden z nejvtipnějších a nejlepších filmů, který jsem za srpen viděla. Červeného jarabáka jsem si okamžitě zamilovala (miluju cokoliv grumpy). Oproti tomu absolutně nesnáším zelená prasata, která přijela kdovíodkad. Proč prasata? Kdyby cokoliv jiného...

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 4 z 5 hvězdiček


posterHologram pro krále

Film, o kterém pořádně ani nevím, co napsat. Vím, že existuje i knižní předloha, ale moc jsem film nepobrala. Asi by to bylo lepší, kdybych na něj koukala při plném vědomí během dne a ne uprostřed noci... Toma Hankse moc nemusím, takže jsem ani neměla moc motivaci na to koukat (jsem ale hodná kamarádka, která přece společné dívání na film neodmítne...). Ani nevím, co k tomu říct. Z toho, co jsem pochopila, se mi to i celkem líbilo. Možná tomu dám ještě jednu šanci.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 3 z 5 hvězdiček


posterZataženo, občas trakaře

Občas mě překvapuje, kolik animáků, o kterých nevím, už vyšlo. Vážně. Na Zataženo jsme narazili úplnou náhodou. Nápad zněl celkem šíleně, ale dali jsme tomu šanci (bereme v podstatě každý animák, který nám přijde do cesty a ještě jsme ho neviděli). Oproti dvojce (viz níže) jsem tu sem tam taky pochrupkávala, protože mi trochu ušel začátek. Nápad byl ale dobrý, postavy příjemné a konec více než uspokojivý. Pokud hledáte něco nenáročného, u čeho se zasmějete, pak do toho určitě jděte.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 3 z 5 hvězdiček


posterHodný dinosaurus

Bylo mi to doporučeno s tím, že budu brečet. Nebrečela jsem, ale dojemné to i bylo. Hodný dinosaurus je inteligentní a moc pěkně zpracovaný animák, který bych doporučila všema deseti. Jako velký fanoušek Putování s dinosaury jsem se bavila od začátku do konce. Hlavní hrdina je navíc tak trochu nemehlo, k čemuž se ráda hlásím. Jediná věc, která mě štvala, byl ten nevychovaný malý mrňous, který zkazil vše, na co šáhl. Zabít. Dinosauři jsou lepší! Modlila jsem se, aby ho sežral T-Rex, ale nestalo se :/

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 4 z 5 hvězdiček


posterNoe

Na Noeho jsem měla spadeno už od doby, kdy šel do kin. Nakonec jsem ale asi ráda, že jsem tam nešla. Nebylo to vůbec špatné, ale něco mi tam chybělo. A opět tu mám problém s hereckým obsazením... Možná mě teď ukamenujete, ale během let jsem si kdovíjak vypracovala nevraživost k Emmě Watson. Nepopírám, že je to talentovaná herečka, ale už tak od pětky Harryho Pottera ji nemusím. Pokud ale příběh porovnám s Pompejemi, které jsem viděla minulý měsíc, Noe rozhodně vyhrává.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 3 z 5 hvězdiček


posterLovci dinosaurů

Při prvním pokusu jsem usnula, takže jsme museli koukat na druhý pokus. Moc z toho filmu nemám, ale nápad zajímavý. Jedná se o trochu starší film, takže jsem ani nic moc nečekala. Možná jsem už podobných nápadů přehlcená, protože mě to nedostalo tak, jak jsem čekala. Nevadí. Stráveného času nelituju a pokud nemáte co dělat, tak do toho klidně jděte.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 2.5 z 5 hvězdiček



posterVšemocný

Všemocný mě bavil hodně. Skvělý námět a i provedení. Byla jsem zvědavá, jak si s ním tvůrci poradí a vlastně ani nezklamali. Byla jsem příjemně překvapená. Popravdě je celkem škoda, že se neobjevuje víc filmů s tematikou rozšíření mozkové kapacity - takových možností! Fascinuje mě to a určitě nejsem sama. Pokud znáte mimo Lucy ještě nějaký podobný film, tak se prosím zmiňte v komentářích!

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 4 z 5 hvězdiček


posterLucy

Jsem ostuda. Lucy jsem měla v hledáčku už pěkně dlouho, ale nějak to pořád nevycházelo. Nakonec jsem se k tomu ale dostala. A páni. Téma je podobné jako ve Všemocném - rozšíření mozkové kapacity. Scarlet jako herečku zbožňuju a jako Lucy se skutečně blýskla. Trochu mě překvapil konec, který byl až lehce creepy (představte si, kdyby se tohle fakt stalo). Jeden z vydařenějších snímků za srpen. Proč jsem tak dlouho váhala?

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 4 z 5 hvězdiček


posterKniha džunglí

Na Knihu džunglí coby animáček od Disneyho mám moc pěkné vzpomínky. Do jejich písniček jsem se naprosto zamilovala, a tak jsem byla ohledně filmového zpracování celkem nervózní. Nechtěla jsem, aby mi někdo zničil mou představu, kterou jsem si vybudovala (Mauglího jsem ale neměla ráda nikdy). A jak to dopadlo? Nebyla to až taková hrůza, jak jsem čekala. Nehorázně mě ale naštvalo, že tvůrci vynechali mou nejoblíbenější scénu se zpívajícími supy, které mám z celé Knihy džunglí nejradši (ještě s Bagírou a Ká). Zůstanu radši věrná animáku.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 3 z 5 hvězdiček


posterPodivní

... Bude znít blbě, že si vůbec nepamatuju, o čem to bylo? Městečko, kde se lidé pomaličku vraždí. Armáda... To je asi vše. Myslím, že to mluví za vše, ne? (Příště to shrnutí napíšu fakt na začátku měsíce, pak takhle zapomínám).

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 2.5 z 5 hvězdiček





posterNež jsem tě poznala

Na Než jsem tě poznala jsem se nehorázně těšila. Knižní předlohu jsem naštěstí četla ještě před filmem, takže jsem si mohla utvořit i nějaký ucelenější názor. Nezklamalo. Herecké obsazení bylo absolutně dokonalé - jak Sama (aka Finnicka) a Emilii (Daenerys) zbožňuju. Kniha se mi líbila asi víc, protože některé scény byly ve filmu vynechané, ale i tak to celkem dostálo předloze. Sice jsem myslela, že budu i u filmu brečet (nestalo se), ale nevadí. Sam jako Will ♥

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 4 z 5 hvězdiček


posterHalloween 2

Ehm ehm... Možná si pamatujete, jak jsem byla z prvního dílu zklamaná (no, spíš jsem se u toho celkem pobavila nad nelogičností hororů). Nakonec jsem se rozhodla dát šanci i druhému dílu, i když jsem věděla, že to bude ještě horší. Dvojka se nesla v podobném duchu jako jednička, jen tu přibyly šílené halucinace a kdovíco ještě. Nelogičnost ale nezklamala - on to fakt přežil! Michael je asi nějaký superhrdina nebo fakt nevím.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 2 z 5 hvězdiček


posterSouthbound

Southbound je poměrně zajímavě řešený hororový film skládající se ze samostatných povídek, které mají podobný námět. Ze začátku jsem netušila, že jde o povídky, takže jsem byla dost zmatená. Nakonec jsem ale pochopila a byla příjemně překvapená. Některé byly slabší než ostatní, ale nápadově se mi líbily všechny. O filmu jsem nikdy před tím neslyšela, což je velká škoda.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 3 z 5 hvězdiček



posterZataženo, občas trakaře 2

Dvojka Zataženo se mi líbila daleko víc než první díl. Bylo to daleko akčnější a napínavější. Postavy se navíc už znali a objevila se i nějaká ta romantika, která v jedničce sice byla v náznacích, ale nic moc se tam nestalo. Nápad s oživlými zvířaty z jídla mi přišel zajímavější než ten z prvního dílu (milovnice zvířat promluvila). Jsem ráda, že jsem to neodepsala hned po prvním díle.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 4 z 5 hvězdiček


posterZlo nikdy nespí

Jeden z novějších "hororů", které mne příjemně překvapily. Nečekala jsem, že najdu nějaký s inteligentním příběhem, který by i dával smysl a měl i nějaké to poselství. Ani nevím, jestli bych ho zařadila mezi horory, protože jsem se vůbec nebála. Bylo to spíš odpočinkové a trochu smutné... Rozhodně doporučuji, protože to bylo příjemné překvapení. Alespoň pro mě.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 3 z 5 hvězdiček



posterGrave Encounters 2

Po velkém zklamání z prvního dílu se mi do dvojky vůbec nechtělo. Nakonec jsem se ale nechala přesvědčit hereckým obsazením. Hlavní roli tu má Richard Harmon, kterého absolutně miluju (Murphy z The 100). Jeho psycho povaha se ukázala i v tomhle filmu. I když to bylo nudné a nezajímavé, Richard tomu dodal alespoň nějaký ten švih, takže se to dalo přežít. Děkuju Richarde, budeš pořád v mém srdci.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 2 z 5 hvězdiček


posterOčista

Celkem se stydím za to, že jsem tuhle filmovou sérii ještě neviděla, protože je hodně populární. Vím, že o ní mluvila Rodaw, a tak jsem dala Očistě šanci. Nápad výborný, zpracování... pokud jste zvyklí na krváky, tak vás to až tak neohromí. Čekala jsem daleko větší krvák, ale když přimhouřím oči, tak to bylo fajn. Takový lepší průměr, řekla bych.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 3 z 5 hvězdiček



posterOčista: Anarchie

Ihned po prvním díle jsme se podívali i na Anarchii. Musím uznat, že se mi asi líbila víc než první díl. Akčnější, zajímavější hrdinové a zápletka. Kamarádka sice říkala, že je to slabší než jednička, já si ale myslím naprostý opak. Jasně, mohlo by to být ještě lepší, ale pořád je tu prostor pro zlepšení ve Volebním roku. Nesmím být tak náročná.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 3.5 z 5 hvězdiček



posterZemě kůlů

O filmu jsem nikdy před tím neslyšela, ale žádnou pořádnou upířinu jsem už dlouho neviděla, a tak jsem se rozhodla tomu dát šanci. Dva lovci upírů, kteří se snaží dostat z místa na místo a cestou potkávají jen spoušť a smrt. Celkem se mi líbilo, jak tu bylo upíři vyobrazeni - žádná přeslazená romanťárna, ale v podstatě zvířecí bytosti s jedinou touhou - zabít. Tradiční pojetí upíra je tu tak trochu změněno, ale to filmu neubírá na grácii a napínavosti.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 3.5 z 5 hvězdiček


posterKung Fu Panda 2

Jsem moc ráda, že jsem se v srpnu dostala k oboum dílům Kung Fu Pandy, které jsem ještě neviděla. Ze všech tří dílů se mi dvojka líbila asi nejvíc - hlavní padouch/páv byl naprosto super. Ještě se to neslo v podobném duchu jako jednička, takže jsem se dočkala i Tygřice a ostatních kamarádů Poa (koukám na to kvůli nim, ten panda mě tolik nezajímá).

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 4 z 5 hvězdiček



posterKung Fu Panda 3

Trojka se mi ze všech tří dílů líbila asi nejméně. Jak jsem se už zmínila výše, hlavního hrdinu až tak nemusím, a tak mě ani neuchvátila zápletka třetího dílu, který se kolem pand prakticky točí. Neříkám, že to bylo nějak špatné nebo tak nějak, ale předchozí díly jsem si užila rozhodně víc. Upřímně doufám, že pokud budou další díly, ponesou se spíše v duchu jedničky a dvojky (víc Tygřice).

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 3 z 5 hvězdiček


posterRatchet a Clank: Strážci galaxie

O hře jsem nikdy před tím neslyšela, a tak jsem šla do filmu víceméně naslepo. Byla jsem ale mile překvapená. Animáků s vesmírnou tematikou jsem poslední dobou viděla víc a tenhle patří rozhodně mezi ty lepší. Ani nevím, co mě na tom bavilo nejvíc, ale asi celá ta akční složka filmu. A hlavní hrdina.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 3 z 5 hvězdiček



posterOdebrat z přátel

Recenze na Unfriended nebyly zrovna nejlepší, a tak jsem do tohohle hororu šla celkem se strachem. Byla jsem ale překvapená - líbilo se mi to, a moc. Je to řešené poměrně netradiční formou - film se odehrává na ploše monitoru v Skype hovoru. Jelikož sama ve společných konverzacích skypuju, tak mi to přišlo ještě uvěřitelnější. Dokonce jsem se i bála, což se mi poslední dobou moc často u hororů nestává.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 4 z 5 hvězdiček


posterAnother Me

Another Me mě zaujalo hlavně díky tomu, že hlavní roli hraje Sophie Turner (Sansa z GoT). Nikdy před tím jsem o filmu neslyšela, ale rozhodla jsem se mu dát šanci. Bála jsem se, to zastírat nebudu. Námět to má skoro stejný jako Jessabelle, která mě neuvěřitelně zklamala. Another Me byla o trochu lepší. Nic světoborného, ale s tímhle nápadem to asi jinak nejde. Sophie Turner byla úžasná, zahrála to fakt věrohodně. Palec nahoru.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 3 z 5 hvězdiček


posterCaravaggio

Od Caravaggia jsme čekali s Isym dost věcí. Bohužel jsme nedostali ani jednu. Příběh byl hodně divný, moc jsem toho nepochopila a herci... Jediné štěstí, že tam byl Sean Bean. To film zachránilo od absolutního krachu. Nuda, jedna velká nuda. Homosexuální scény? Prakticky žádné. Ztráta času.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 2 z 5 hvězdiček




posterPravidla vášně

Po Caravaggiovi jsme si spravili náladu Pravidly vášně. Hodně zvláštní film s několika hlavními hrdiny. Sex, drogy, neopětovaná láska, končící sebevraždou... Všechno do sebe krásně zapadá. Film je dost depresivní, když se nad tím doopravdy zamyslíte... Pokud hledáte něco zajímavého, pak doporočuji. A hraje tu Ian Somerhalder! (Damon z TVD)

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 3 z 5 hvězdiček



posterMladý Mesiáš

O Mladém Mesiášovi jsem se zmiňovala už v sekci s knihami. V srpnu jsem přečetla jak knižní předlohu, tak viděla i stejnojmenný film. Film byl super. Nenáročný, pohodový a celkem se i držící knihy. Přišel mi asi zajímavější než samotná kniha, jelikož styl psaní Anne Rice je sice výjimečný, ale ne pro každého. Hutný, dlouhé popisy... Pokud se tedy rozhodujete, zda radši film nebo knihu, asi bych doporučila spíš film, i když Anne Rice píše nádherně.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 4 z 5 hvězdiček


posterSurvivor: Blood vs Water - NEJLEPŠÍ SERIÁL

Světe div se jsem v srpnu zvládla i jednu celou řadu Survivora, kterou jsem měla rozkoukanou už tak rok, zhruba. Blood vs Water se nakonec zařadila mezi jednu z mých nejoblíbenějších. Může za to asi fakt, že se tu objevuje můj oblíbenec Tyson, kterého miluju už od Tocantins. Kmenové rady i výzvy byly super. Ocenila jsem návrat několika starých oblíbených hráčů a jejich nejbližších. Chtělo by to víc takových řad.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 5 z 5 hvězdiček


posterPolicejní akademie

Jsem asi jedna z posledních, která neviděla Policejní akademii. Nestydím se za to. Isy mě k tomu ale přímo dokopal, a tak jsem ji už viděla (vsadím se, že brzy budem v maratonu pokračovat). Uznávám, že to bylo fajn. Příjemná komedie na víkendový večer.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 3 z 5 hvězdiček




posterPolicejní akademie 2

Podobný názor jako na první díl. Bylo to fajn. Hlavně ten gay bar.

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 3 z 5 hvězdiček







posterV zajetí démonů 2

Je škoda, že v V zajetí démonů 2 nebyla Annabelle, protože jednička byla daleko lepší. U dvojky jsem se vůbec nebála a přišlo mi to spíš jako komedie. Pořád tu sice byli hrdinové z prvního dílu, ale i tak celkem slabota. Jestli mě měla ta jeptiška vylekat, tak tedy nevím. Spíš šlo o dalšího "Filche" (jak těmhle potvorám s Isym říkáme).

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD: 3 z 5 hvězdiček



posterSebevražedný oddíl

A nakonec třešnička na dortu. Jsem ráda, že jsem Sebevražedný oddíl konečně viděla, protože kolem něj byl neuvěřitelný hype. Nejsem velkým fanouškem DC, ale nakonec se mi to i líbilo. Možná bych film trochu proškrtala, aby dával větší smysl, ale musím uznat, že největší podíl na tom, že se mi to líbilo, byla asi Harley Quinn. Zahrála to fakt suprově. Hned po Harley jsem se zamilovala do Diabla (miluju pyromany).

Odkaz na CSFD
Hodnocení na CSFD:



A jaký byl váš srpen?

4 komentáře :

  1. Na shrnutí jsem se moc těšila a opět super čísla.
    Sebevražedný oddíl byl za mě naprosto skvělý, šíleně mě bavil. Zataženo, občas trakaře se mi více líbilo až po druhém zkouknutí, poprvé moc ne, ani dvojka není marná. Kniha džunglí mě moc bavila a rozhodně me nezklamala, hodně povedená. Naopak Noe byl obrovským zklamáním. Sněhurka a lovec za mě také moc pěkný, i dvojka stojí za to.
    Určitě se chystám na Než jsem tě poznala, V zajetí démonů 2, Angrybirds ve filmu, Hodný dinosaurus a zaujalo mě Another me.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ako to robíš? Tiež by som chcela za mesiac prečítať toľko kníh a pozrieť si toľko filmov, ale nech sa snažím akokoľvek, vždy to nakoniec skončí pri oveľa menších číslach. Mám pocit že nikdy nedobehne všetko čo si chcem prečítať/pozrieť.

    Z tvojho zoznamu som videla iba máločo a to Snehulienku (nie som veľmi nadšená z tejto verzie) a Suicide Squad, z ktorého som nebola odvarená ako mnoho iných ľudí. Moje srdce patrí Marvelu. :D Z kníh si chcem prečítať The Forbidden Wish, ale zatiaľ to nie je vysoko na zozname.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, dost si mě teď nalákala na to Forbidden Wish! :D Asi si to přeci jen přidám na Goodreads, protože mám takový pocit, že to tam ještě nemám xD
    Imaginareum

    OdpovědětVymazat
  4. S tím Bleachem s tebou absolutně souhlasím. Ten konec, když věděl, že mu zbývá cca 5 či 6 kapitol, mohl udělat úplně jinak. Jenomže tam ještě nějak logicky potřeboval dostat Aizena, když jej vytáhl na začátku. No a pak ty poslední dvě kapitoly. To jako opravdu no comment. :/ A zabití těch zbylých Quincy bylo taky pěkně na palici...

    OdpovědětVymazat