sobota 13. dubna 2019

Měsíční chvástačka (březen 2019)

Meme pořádané Judit

Knihy, které jsem si koupila


Jako první tu mám opět nějaké mangy. Na první díl Danganronpy jsem se těšila neskutečně, stejně jako na Citrus. Pak tu mám dvojku Ao Haru no ride a Monster Musume, trojku Herezje milošci a první díl Another.


Další mangu, kterou jsem chtěla už dlouho, je první díl Orange. Pak tu jsou nějaké preordery pokračování, mezi něž patří trojka Natsumeho, trojka Shirayuki a osmička The Promised Neverland. Jako poslední tu mám dvojku Toradory a pětka Pocaluj jego, kolego!.


Potom tu mám hned pět knih, které jsem ulovila v Budgetbooks v Praze. Od B.A.Paris jsem si chtěla něco přečíst už dlouho, volba padla na The Breakdown. The Becoming of Noah Shaw jsem vzala kvůli Maře Dyer, Marie Antoinette, serial killer, The Lizzie Bennet Diaries a The Night we said yes jsem neplánovala, ale stejně jsem je vzala.

Knihy, které jsem dostala


Na albatrosí merendě jsem dostala Kouzelnici a reading copy Zmizení Sáry Lindertové.


Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk



Od Megaknih mi dorazila Shadow of the Fox, která byla absolutně boží. A pak velký balík od Slovartu, ve kterém byla Síla ohně, Síla stínů, Jsem holka. Co s tím? a Místo, kde bydlím.


Od Slovartu dále dorazila ještě Najdi odpověď a Město z kostí a Město z popela.


A jako poslední kousky tu mám naprosto krásné Planetarium a Humblok.

A nakonec všechny pohromadě!



A jaký byl váš březen?

Žádné komentáře :

Okomentovat