středa 10. dubna 2019

Měsíční chvástačka (leden-únor 2019)

Meme pořádané Judit

Knihy, které jsem si koupila


V lednu a únoru se mi sešlo opravdu hodně knih, jelikož jsem ještě nakupovala v Polsku. Nicméně jsem se odhodlala si konečně objednat neskutečně drahý hardback Muse of Nightmares, která je naprosto nádherná.


Jako další tu mám hned devět volume Kulinarnych pojedynků (6-14) aka Food Wars. Vtipná série, kterou se pomalu prokousávám.


Nedávno u nás začala v překladu vycházet série The Promised Neverland. Já si ji koupila v polštině, a to hned prvních sedm volume. Také konečně vyšlo sedmnácté volume Jak zostalem bóstwem!? (Kamisama Kiss). 


Dále tu mám první díl Mahou Shoujo Site, kterou jsem úplně neplánovala, ale byl k tomu cool swag, takže proč ne... Na druhý díl Perfect World jsem se dost těšila. První díl Toradory byl nutností, stejně jako Beztroski camping, který má naprosto úžasnou obálku. První čtyři díly Magi jsem vzala kvůli obálkám.


Konečně také vyšel jedenáctý a závěrečný díl Highschool DxD. Koupila jsem i první dva díly Akame ga Kill, které všichni jen vychvalují. A čtvrtý až osmý díl Chobits byla nutnost, protože jsem chtěla mít kompletní sérii.


V lednu také vyšel čtvrtý díl Angels of the Death, který jsem musela mít. Jelikož jsem v té době koukala na anime, rovnou jsem do košíku šoupla i dvě volume No Game No Life.


Konečně jsem také dosbírala celou sérii Deadman Wonderland (druhé až třinácté volume).


Nesměl mi chybět ani druhý díl Oka Horusa, což je jedna z nejlepších manga sérií, jaké jsem kdy četla. Před cestou domů jsem rovnou koupila i druhý svazek Tomie od Junji Ita. A v neposlední řadě i nejnovější volume Higurashi no naku koro ni.


Pocaluj jego, kolego! bylo vynikající anime, takže jsem si nemohla nechat ujít ani mangu, konkrétně první čtyři díly. Do košíku jsem přihodila i tři náhodné díly Future Diary.


V knihovně mi přibyly i poslední dva díly Girls und Panzer. Na zkoušku jsem vzala i první díl hororové série Shi ki. V předobjednávce mi dorazil druhý díl Tisíciletého labyrintu, stejně jako Gdy Zakwitnie u nas milošč. Šciezki Mlodosci (Ao Haru no Ride) jsem vzala kvůli doporučením a obálkám. A nakonec erotická Herezja milošci, kterou mám spíš na zkoušku.


Z dalšího úlovku mám neskutečnou radost, jelikož se mi sérii podařilo sehnat v boxu za tři sta korun dohromady. A ano, je to Grisha v téhle nádherné edici, kterou jsem vždycky chtěla.


Dále tu mám dva velmi očekávané tituly, na které jsem se neskutečně těšila. Jako první The Wicked King v hardbacku, a poté třetí a závěrečný díl The Extinction Trials, Rebel.


V únoru jsem opět trochu nakupovala mangu. Jako první druhý díl Another, poté Ksztalt twojego glosu (The Silent Voice) a nakonec první díl Monster Musume.


V akci jsem rovnou vzala i třetí a čtvrtý díl Akame ga kill! a první díl Wilczyce a czarneho ksiaźete.


A nakonec tu mám první díl yaoi série Ten Count, poté dva díly Future Diary a první díl Sekaiichi Hatsukoi.

Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk


Jako první recenzák tu mám Kultiho od AM, který byl naprosto boží.


Od Fantasye jsem dostala Čarodějovu nevěstu 6 a Tokijského ghúla 13. Od Knihcentra dorazil Klan a od AM ještě Inkoust, kov a sklo

A nakonec všechny pohromadě! Nejprve leden, poté únor. 



A co jste nahromadili vy?

2 komentáře :

  1. Waw. To je riadna nálož. Kam všetky tie nové knihy dávaš? Neurobíš niekedy bookshelf tour? Strašne by som ju chcela vidieť.��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mangy mám vlastní knihovnu, takže ty se mi tam ještě vejdou a u ostatních mám taky rezervy, ale dochází :D Mohla bych se pokusit, ale nejdřív bych musela asi uklidit, jelikož už mám knížky v několika řadách, takže nafotit by to bylo asi těžší. Ale třeba do budoucna :)

      Vymazat