středa 20. listopadu 2019

Měsíční chvástačka (září 2019)

Meme pořádané Judit

Knihy, které jsem si koupila


Jako první jsem si pořídila boxík se sérií Darkest Minds, která mě i s poštovným vyšla na necelých 400 Kč. Neuvěřitelné!


Další dvě knihy jsem si za symbolickou cenu koupila od Kath, a to Iron Warriora (podepsaný) a Iron Traitora. Mamka nám pak pořídila ještě knížku Hodinky


Nakonec jsem si pořídila i svoje dvě první Sandersanovky, a to The Final Empire a Steelheart.


Knihy, které jsem dostala


Z albatrosí merendy jsem si odnesla tři krásné kousky. Saudade: Na kole a v kajaku kolem světa, kterou si chci přečíst už od besedy autora na Světě knihy, Nůž a nakonec reading copy Města duší.


Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk 


Od Albatrosu mi dorazily hned tři krásné kousky, a to Srdcerváči, Aru Šah a konec času a Jednoho dne. Protivníci mi pak dorazily od Knihcentra.

A nakonec všechny kousky pohromadě.


A jaké bylo vaše září?

Žádné komentáře :

Okomentovat