středa 29. února 2012

Knižní giveaway #1 o Upíří deníky - Vítěz

giveawa 
 Vzhledem k tomu, jak to vypadalo s přihlašováním do této giveaway a také s tím, že dnešek je pro mně asi tím nejlepším dnem pro to, kdy tuto giveaway ukončit, zvolila jsem dnešní den. Zúčastnilo se celkem 20 lidí, kteří nasbírali 66 vstupů. Jistě čekáte, kdo se stane výhercem prvního dílu Upířích deníků... 


Vítězce moc gratuluji :)  Prosím Nikki, aby odpověděla na můj mail a zaslala mi adresu :) A aby tato giveaway nevyšla vniveč, zveřejním zde několik zajímavých nápadů, které vyplynuly z otázky: Existuje ve světě spravedlnost?

Nikki Finn: Ano i ne, je to tak 50/50 :))

Artemida: Existuje. Jde o pohled na věc, než-li přímo spravedlnost. Může být spravedlnost dostačující avšak ostatním přijít jako nicotná. může být spravedlnost nicotná a v davu šumí nespokojenost. Avšak jednoduchá odpověď na tuto otázku - Ano, existuje.

Rodaw: Myslím si, že ne :-) Je to zajímavá otázka a hledat na ni odpověď je snad ještě zajímavější. Upřímně si myslím, že lidé k sobě nejsou zase tak spravedliví nebo féroví. Kdyby spravedlnost existovala, bylo by to fajn, ale na světě podle mě moc nikde není. Proč je potom někdo zdravý a někdo trpí rakovinou, i když je jako člověk lepší, než ten zdravý?

Suši: NE! Nikdy, spravedlnost neExistuje! =D To znam doma... bratr má všechno to, co chce, i když je to rozmazlenej fakan, ale že bych dostala taky něco já... to ne =D

A nejlépe to vyřešila Rony" :D 
Rony: Něco na tom asi bude...

3 komentáře :

  1. No zrovna mám první díl doma z knihovny :))) Takže to vrátím a počkám si na ten vítězný :))) Moc děkuji :)) Jak jsem uviděla email, začla jsem skotačit :D Přítel otevřel okno a volal: "Ve třetím patře prosím vás někdo potřebuje psychiatrii." :D :D :D

    OdpovědětVymazat