pondělí 2. července 2012

Recenze . L.A.Candy

L. A. Candy (Lauren Conrad) [CZ] obalAnotace:

Život v L. A. je sladký – cool kluby, skvělí kluci, návrháři... prostě všechno. Devatenáctiletá Jane Robertsová a její nejlepší kamarádka Scarlett se nemohou dočkat, až tam začnou bydlet. A když se je jeden televizní producent rozhodne obsadit do své nové reality show a la Sex ve městě, sotva věří svému štěstí. Jejich vlastní show? L. A. Candy je podle prestižního žebříčku NY TIMES jeden z nejprodávanějších románů roku 2009!

Podobné romány jsem četla jako mladší, a tak jsem po zjištění, že se jedná o knihu od nakladatelství CooBoo, vůbec neváhala a knihu si v knihovně půjčila. I obálka mne vcelku upoutala, a tak jsem neváhala. Přeci jen asi každá holka si občas ráda přečte nějakou romantiku smísenou se světem slávy a drbů.

Shrnutí obálek bude u této knihy velmi stručné - všechny jsou stejné až na obrázky nakladatelství či jiný font písma či nějaké další menší vychytávky. Obálka se mi velmi zalíbila, je jednoduchá - srdíčka jen zdůrazňují romantický nádech knihy a působí jemně - prostě dokonalá obálka pro romantickou knihu, která vás okamžitě zaujme.

Hodnocení (může obsahovat spoilery)

Auuj1frcqaa_eap_large Jane Robertsová je mladá, roztomilá devatenáctiletá slečna, která se se svojí nejlepší kamarádkou Scarlett rozhodne přestěhovat se do Los Angeles. Jane je dívka naprosto nezkažená, která k tomu všemu ještě nemá štěstí v lásce. Scar je oproti ní trochu ostřejší s jasnou a inteligentní myslí, která dokáže lidi analyzovat lépe než mírumilovná Jane. Dívky chtějí okusit život v L.A., Scar na zdejší univerzitě a Jane na stáži coby plánovačka společenských akcí.To se jim nakonec povede. Hned při prvním výletu do baru se Jane seznámí se sympaťákem Bradenem, který se chce proslavit coby herec.

Tumblr_m6bpbv8iao1rx89p9o1_250_large Velkou změnou pro dívky bude představovat producent, který jim nabídne možnost vystupovat v reality show L.A.Candy. Má jít o jakousi napodobeninu moderního Sexu ve městě - samozřejmě bez lechtivých detailů. Scar a Jane se zúčastní pohovoru a nakonec do toho jdou - a od té doby je jejich život jedna velká horská dráha. Na každém kroku je sledují a natáčejí kamery. Mimo nich v L.A.Candy účinkují ještě dvě slečny, které však zajímají více peníze než to, co mají ostatní v hlavě. A co se stane, když dáte čtyři kočky do klece? Hádejte..

To by nebylo L.A., aby tu chyběli krásní mladí chlapi. A je jich tu hned několik. Braden, Janin bývalý kluk Caleb a lamač dívčích srdcí Jessie. Přichystejte si popcorn, L.A. Candy začíná.

Tumblr_ljhik1k1bo1qber1ko1_500_large_largeKnížka je spíše oddechového rázu - typický dívčí románek. Neměla jsem problém sympatizovat s oběma hlavními hrdinkami. To, že jsou každá totálně jiná, z nich dělá perfektní dvojici kamarádek, které si rozumí. Osobně jsem si ale více oblíbila rozpustilou a kick-ass Scarlett, která se nebojí říci svůj názor a svým jasným ostrovtipem odpálit kdejakého kluka. I když je kolem nás spousta dívčích románků, L.A.Candy k nim nepatří. Autorka si mě svým jednoduchým a čtivým způsobem naprosto získala a navnadila tak na další díly.

Myslím, že právě L.A. Candy z produkce CooBoo je na léto to pravé - oddechová jednohubka.

Celkové hodnocení:  85 %