sobota 20. října 2012

Interview s Wendy Higgins

A mám tu druhý rozhovor v historii blogu. Už mi nějaký ten pátek leží na mailu, a tak jsem se konečně dokopala k tomu, abych se s vámi podělila. A koho tu máme pro dnešek? Wendy Higgins, autorku Sweet Triology, jejíž první díl u nás bude vycházet příští rok u nakladatelství CooBoo. 

 
Něco o autorce (info z jejího webu):

Poté, co získala bakaláře v Kreativním psaní na Univerzitě George Masona a magistra na Radfordu, učila Wendy angličtinu na střední škole do té doby, než se stala matkou. Psaní příběhů pro mladé dospělé jí dává příležitost zabývat se rozpory těch klíčových, znepokojujících a úžasných let před dospělostí.
Žije v Severní Virginii s manželem, dcerou a synem. Sweet Evil je její první dílo.

Pokud se chcete o autorce dovědět více, navštivte její stránky ZDE

Sweet Evil

Sweet Evil (The Sweet Trilogy, #1)(překlad anotace z GoodReads)

Obejmi zakázané.

Co kdyby existovali teenageři, jejichž životy by doslova závisely na ovlivňování ostatních ke zlu?

Tohle je realita pro dcery a syny padlých andělů.
 
Sladká jižní dívka Anna Whittová se narodila se šestým smyslem vidět a cítit emoce ostatních lidí. Bojí se bojovat sama se sebou, postavit se nebezpečí. Anna, vždy hodná holka, vždy měla výhodu její andělské stránky, aby udržela temnotu v mezích. To se ale nestane až do jejích 16 let, kdy potká přitažlivého Kaidana Roweho. Anna objevuje své děsivé dědictví a její síla vůle je testována. Kaidan je kluk, před kterým by vás váš otec varoval. Kdyby jen někdo varoval Annu.





Nucena čelit svému osudu si bude muset Anna vybrat buď svatozář nebo rohy.

Trailer k Sweet Evil:



A zde již přikládám rozhovor:

http://i341.photobucket.com/albums/o389/MiniMenzel08/Wendy/Wendy.jpg
1. Kde jste hledala inspiraci pro Sweet Evil?

~ Inspiraci čerpám ze všech aspektů svého života - vztahů, které jsem měla, věcí, které jsem viděla nebo o nich slyšela, žalu, který jsem cítila, knih, které jsem četla, ze své mysli. Prostě ze všeho! :)

2. Máte nějakou představu o tom, co budete psát po dokončení Sweet Triology?

~ Právě pracuji na irské fantasy romanci, která je doopravdy vtipná.

3. Snila jste někdy o randění se záporákem?

~ Haha! S pár takovými kluky jsem už chodila, ale nikdy to nefungovalo. Vždycky vystupovali jako záporáci. Je ale legrace snít o sexy záporákovi, který se chce změnit lvůli klaďasce.

4. Máte možnost strávit den v knižním světě. Která kniha by to byla?

~ Harry Potter!!!!

5. Kdo je váš osobní hrdina?

~ Moje matka. Hodně si toho v životě prožila, ale neustále se snaží myslet pozitivně a radovat se ze života.
Tímto Wendy moc děkuji za rozhovor a doufám, že se líbil i vám ostatním :)
 

1 komentář :

  1. túto knihu si veľmi túžim prečítať 8) má skvelý námet a autorka znie sympaticky 8)

    OdpovědětVymazat