sobota 27. října 2012

Postcrossing (5)

Propadla jsem tomu stejně jako ostatní. A o co se jedná? Postcrossing je projekt, ve kterém se posílají pohledy do celého světa. Na oplátku samozřejmě dostanete něco i vy. Je to vážně zábava a ještě máte možnost potkat nové lidi. Pro maniaky do cestování jako já je to to pravé. 
A jak to funguje? Hezký článek o tom napsala Myanmar ZDE.  Takže pokud chcete začít, tak neváhejte. Oficiální stránka je ZDE.



Jaké překvapení, když mi z GoodReads exchange přišel tenhle Potter od Connie z USA.

Tyhle miláčky jsem si vybrala v You can choose...tag. Pohled přišel od japonské slečny, která bydlí v USA.


Texaský pohled jsem si vybrala sama a to díky jednomu direct swapu s jednou milou američankou.




Bello Horizonte od Gisely z Brazílie. City view tag.




Soukromý swap s Tanyou z Běloruska. Nádherný hrádek, nemyslíte?


 Krásný kostel od Agi z Chorvatska díky direct swapu.


Soukromý swap se slečnou z USA, Polynésijské sochy.



Samá slečna, Judská poušť, Izrael.


Stále ta samá slečna, nádherný Golden Gate v San Franciscu :) 

Soukromý swap se slečnou z Nizozemska, Carcassonne :)




Nizozemska podruhé s Chateau de Foix :) 


Nizozemka do třetice všeho druhého. Ošklivá reklamní karta.

Žádné komentáře :

Okomentovat