pondělí 17. prosince 2012

Autorské šílenství (3)


Toto meme pochází z dílny Wolf Draven a více si o něm můžete přečíst ZDE, na jejím blogu.
Cílem je ukázat knihy od vašeho oblíbeného autora, kterého doma pomalu shromažďujete a máte více než 2 jeho knihy.
 
Já si pro dnešní den vybrala autora, který si zaslouží vaši plnou pozornost, pokud milujete fantasy a tím pánem je.... J.R.R.Tolkien.
 
 
Já vím, že mám od něj jenom dvě knihy, ale vzhledem k Hobitovi v kinech jsem ho sem prostě musela mít. Sillmarilion se mi líbil ještě více než Hobit a Pán prstenů, což je co říci. Obě knihy miluji a je to patřičně vidět.
 
 
Tady pár momentek... Jsem prostě úchylná na mapy... 
 
 
Oblíbená filmová scéna byla zvěčněna i v knize.
 
 
Nejdokonalejší báseň celého Silmarilionu ♥
 
 
A Melkor, hahaha... :D Můj temný kamarád.
 
A co bych si od něj chtěla pořídit?
 
Samozřejmostí jsou všechny tři díly Pána prstenů, potom Húrinovy děti a možná i Nedokončené příběhy. Kdo ví. 

1 komentář :