neděle 9. prosince 2012

Recenze - Vengeance

Vengeance (Transcend Time, #2)Anotace:

Jak daleko byste zašli, abyste získali odplatu?

Když Chelsea Givens zjistí, že jí její ex-přítel Drew opustil kvůli její nejlepší kamarádce Lizzie, cítí se tak zrazená jako ještě nikdy v životě. Následně jí její nová kamarádka Shannon poví o možnosti pomoci - Chelsea může věci urovnat, aby byly správně. Chelsea by ráda poslouchala, ale to co se jí snaží Shannon říci - že byla v minulém životě s Drewem - je nemožné. A to, co chce - aby dostala Drewa zpět... fajn, to je přímo šílené.

Mohla by Shannon mluvit pravdu? A pokud ano, jak daleko by musela Chelsea zajít, aby Lizzie zaplatila za to, co jí způsobila?

Vengeance je krátký příběh spojující první a poslední díl celé ságy.

Jednoduché, chtěla jsem zjistit, jak je na tom Chelsea a jaké je to být v její hlavě. Pravda, novela je sice krátká, ale i tak jsem si jí chtěla přečíst. Slyšela jsem, že jsou v ní velmi důležité informace, které jsou potřebné k čtení Timeless.

Stejně jako první díl, i Vengeance má nádhernou obálku. Líbí se mi snad ještě více, protože jsem vždycky měla slabost pro rudou barvu a Chelsea to fakt sluší. Obecně se mi obálky celé této série líbí. Palec nahoru.

Tumblr_mdc8r5d9ha1rehsh8o1_500_largeChelsea se cítí zrazená a je jí smutno. Její přítel Drew se s ní rozešel a její nejlepší kamarádka Lizzie jí zradila. Jak jí to mohla udělat? Chels má dojem, že se jí zhroutil svět. Neví, komu může věřit. Jediné, co chce je mít Drewa zpět - za jakoukoliv cenu. V té chvíli jí do cesty vstupuje Shannon, která Chelsea přesvědčí, aby zašla do esoterického obchodu a nechala si poradit. Chelsea nikdy v nadpřirozeno nevěřila, a tak je hodně skeptická. Nakonec se ale nechá přemluvit a za postarší dámou se vydá. To, co se doví, jí šokuje. Evidentně svůj minulý život sdílela s Lizzie a Drewem - Drewa si dokonce vzala. Je tu možnost vše urovnat - stačí vypít jediný lektvar a pronést zaříkadlo. Bude Chelsea věřit slovům a provede rituál nebo toho nechá a nechá Drewa jít? To vše zjistíte ve Vengeance.

Vengeance se četlo skvěle, stejně jako Remembrance. Jedinou změnou je to, že tahle novela je kratší a hlavní hrdinkou je tu Chelsea. Autorčin styl psaní je skvělý a čtivý, jako obvykle. Máme možnost poznat příběh i z trochu jiného pohledu než jen z toho Lizziina - dle mého názoru je Chelseain příběh skvělým zpestřením, abychom v Timeless pochopili, jak se Chels cítila. Příběh vám uteče jako voda a vy už budete netrpělivě čekat na Timeless. Jako krátká novela je Vengeance skvělým zpestřením celé série.

Tumblr_m76rs0bexn1ra84omo1_500_largePokud jde o postavy, tak se tu setkáváme hlavně s Chelsea a Shannon. Chelsea jsem si celkem oblíbila a potvrdila mi to i Vengeance. Myslím, že je to nepochopená postava, která by měla dostat o něco více prostoru. Na druhou stranu je skvělé, že nám autorka ukázala i něco z Chelseina minulého života, ve kterém byla zamilovaná do Drewa.

Vengeance nejde nehodnotit kladně. Je to krátké, skvělé a zábavné. Mám ráda krátké novely a tahle se skutečně povedla. Jedná se o autorčinu prvotinu, tudíž si myslím, že chvála je na místě. Bravo, Michelle, skvělá práce. Kdo nečetl ještě tuhle ságu, určitě se do ní pusťte.

Celkové hodnocení:  85 %