pondělí 7. října 2013

Bookish Survivor (3) - Výzva



Vítejte u třetí výzvy, která potrvá do pátečního večera!

Na minulé kmenové radě byla vyřazena NikaRoovy z kmene Aitu.

Jelikož je Kovbojů a Tarzanů o jednoho méně, vylosovala jsem dva lidi, kterým budu jejich skóre počítat dvakrát. Kovbojové - Lee, Tarzani - Amy.

A o co půjde ve výzvě tentokrát? Budete hádat knižní postavy! U každé z nich budou tři fakta, která jí nějakým způsobem charakterizují. Vaším úkolem je očíslovat seznam a poslat mi jméno postavy a knihu, v které daná postava vystupuje. Bude se jednat o muže i ženy.

! I když se jedná o týmovou soutěž, seznam mi prosím pošlete každý! Pokud ho někdo nepošle, nebudu vám to počítat !

1. Jsem muž. Jsem voják. Chci to, co má můj nejlepší kamarád.

2. Jsem žena. Mám zvláštní oči. Brzy budu mrtvá.

3. Jsem muž. Jsem kněz. Zabil jsem zvíře.

4. Jsem žena. Nejsem člověk. Nemám ráda vedro.

5. Jsem muž. Jsem vlkodlak. Jsem mrtvý.

6. Jsem žena. Chodila jsem s krysou. Umím bojovat.

7. Jsem muž.  Mám rád Star Wars. Jsem dítě.

8. Jsem žena. Mám tetování. Nosím černou.

9. Jsem muž. Umím se zneviditelnit. Jsem voják.

10. Jsem žena. Nejsem člověk. Umím to s nářadím.

11. Jsem muž. Jsem nemocný. Randím s nemocnou.

12. Jsem žena. Jsem blondýnka. Jsem z královského rodu.

13. Jsem muž. Jsem blond. Spadl jsem z nebe.

14. Jsem žena. Jsem z královského rodu. Jsem upír.

15. Jsem muž. Mám rád venkovní turistiku. Jsem nepřítel společnosti.

16. Jsem žena. Mám ráda kafe a auta. Jsem blond.

17. Jsem muž. Jsem upír. Jsem zrádce.

18. Jsem žena. Jsem albínka. Peču s démony.

19. Jsem muž. Jsem upíří voják. Jsem blond.

20. Jsem muž. Jsem čaroděj. Jsem asiat.


Žádné komentáře :

Okomentovat