sobota 8. února 2014

Zimní semestr za mnou - jak jsem to zvládala? (GIF)


Slíbila jsem, že se s vámi podělím o svoje pocity po mém prvním zkouškovém a zápočťáku. No, tak jdeme na to. Snad si to užijete stejně jako já. Protože Gify poslední dobou vážně miluju.



Začíná nám zápočtový týden...


To znamená zhodnocení všech diktátů na Současné češtině se zřetelem k historickému vývoji...


ANO! Dostala jsem 2 z diktátu! Já! Pustí mě k napsání testu...


Test ze SČSZKHV... Říkal, že tam budou čtyři otázky.. zejména z historie, morfosyntax tam nebude...


Realita? 8 otázek, všechny převážně z morfosyntaxu...


Ale nakonec to mám! První pilíř za mnou.


Zápočtový test z ruštiny...Tak se do něj pustíme. Text o osobě. V azbuce.


Pomalu si test vyplňuji. Podívám se na Abyss, která má test už dávno vyplněný.


Úvod do jazyka? Dá nám zápočet jen za docházku. YES!


Vánoční prázdniny, doba, kdy bych se měla učit...


Ale já se radši koukám na Doctora....


Dostala jsem zápočet za předmět, na který jsem se přihlásila omylem a ani jednou tam nebyla...


Zázračně jsem dostala ze zkoušky z České literatury za 2...


Rozbor Domu u tonoucí hvězdy děláme u profesora v kabinetě...


Odkaď nás po hodince vyhodí, protože si nikdo nepamatuje děj knihy...


A blíží se nejhorší zkouška... Teorie litereatury spolu se Systémem literární komunikace...


Všichni se učí už týden dopředu...


A já stále nic...


Zkouška má tři části.. Jedna z nich je studie, kterou si máme přečíst a pak ji obhájit...


Otvírám studii dva dny před zkouškou...

 photo scared-face-o.gif

A zjišťuji, že Estetickému objektu rozumím. Ano!


Zato v teorii literatury mám bordel...


Dva dny před zkouškou.. Po probuzení je mi tak špatně, že do sebe nedostanu ani snídani...


Ale ráno před zkouškou jsem v pohodě...


Dorazila jsem včas na zkoušku...

 photo happy_doctor.gif

To jsem ale netušila, že než přijdu na řadu, uplynou další čtyři hodiny...


A jídlo došlo už po hodině a půl čekání...


Chce se mi spát... Podařilo se mi zapomenout většinu učiva...


Na poslední chvíli se učím.. Konečně mám pocit, že to umím.


Jdu na potítko... A dostávám zadání...


Dostala jsem otázku, u které umím jednu definici...


Studii dám do kupy.. a třetí část je rozbor textu...


Doufala jsem, že dostanu rozbor verše... Hlavně ne naratologii...


Dostávám rozbor vyprávění! Bohové se proti mně spikli!


Profesor mi dává papír, abych si udělala poznámky...


Po čtvrt hodině tam mám dvě věty.. A raději poslouchám zkoušenou přede mnou...


Sedám do pohodlného křesla.. Profesor se usmívá a povídá, abych mu řekla vše o interpretaci...


Řeknu mu tu jednu definici... A mlčím...


Dlouhé ticho... Nakonec se mě zeptá, co vím dál.. Vařím z vody a říkám blbosti...


Což nakonec nevadí, protože profesor mi celou otázku rozebere... a vysvětlí... jako při hodině.

I LOVE HIM SO MUCH photo tumblr_ljx6m8u2eZ1qanftk.gif

Interpretace estetiky byla v pohodě...

shades photo shades.gif

A přichází narativní vyprávění...


Povím mu tu druhou větu.. a mlčím...


Nakonec mi to taky vysvětlí a nějak to rozeberem...

Bored photo bored.gif

Závěr? Mám dojem, že to nedám...


Nakonec mě ale nechává a mám to!


Ten pocit!


A zimák je za mnou!


A můj pocit před letňákem?



A na závěr můj krásný předběžný rozvrh na letňák!


7 komentářů :

  1. pěkně jsi to shrnula, ty gify skvělě sedí. Ať se ti dobře daří i v letním semestru :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, naše reakce na úspěšnou zkoušku byla vcelku podobná... XD Btw, taky jsem čekala krásný čtyři hodiny, ale to víš. =D Jen já nebyla tak chytrá, abych si s sebou vzala jídlo, myslela jsem, že to bude na chvíli... XD

    OdpovědětVymazat
  3. "A jídlo došlo už po hodině a půl čekání..." Boze :D Pripada mi, jako kdybych to psala ja, ale jen s jinymi predmety :D :D Jinak, bud za ten rozvrh jeste rada - my si ho nemohli volit, takze mam 2x od 7:30ti (vzhledem k tomu, ze si kazdy den ctu alespon do 2-4 do rana a jsem zvykla vstavat nejdriv v 9, tak se tam dohrabu jako zombie :D)

    OdpovědětVymazat
  4. A co že to studuješ ? :D Tyhle GIF články jsou suprový :D Úplně se na ně vždycky těším :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rozvrh vypadá desivo, hoci môj tiež nevypadá zrovna najkrajšie. Každopádne skvelé GIFy :3 Obzvlášť tie s Doctorom :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mohu se zeptat co a kde studuješ? :) Jinak moc gratuluji!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Literární dokumentaristiku a teorii čtenářství na Univerzitě Hradec Králové :)

      Vymazat