pátek 25. dubna 2014

Vendea a podepsané knihy


Pro tentokrát jsem se rozhodla do téhle rubriky zařadit něco knižního. A to knihy, které mám podepsané, či dokonce s věnováním. Alias...

Vendea a podepsané knihy



Jako první tu máme sérii Drahokamy. Na fotce by správně měla být i Rudá, ale tu nemám doma, tudíž jí tu nezahrnu. Tyhle naprosto božské knihy sice nemám podepsané autorkou, ale podepsala se mi tam i s věnováním překladatelka z CooBoočka, Terka Pecková.


V šedých tónech jsem získala úplnou náhodou. Kupovala jsem je na Databázi knih a asi tak půl roku jsem vůbec netušila, že jsem koupila podepsanou knihu. Teprve až potom, co jsem knihu jednou otevřela.. A překvapení bylo na světě.



Štvanici jsem kdysi na počátku svého blogování vyhrála u Haisky. A na svém prvním veletrhu jsem si nechala knihu od autorky podepsat. Patricia byla vážně sweetheart.



Kathy jsem ukořistila na její autogramiádě, kterou měla v Neoluxoru v Praze. Podepsat jsem si nechala Omnibus Kostí. 




Salin dar mám od samotné autorky. Se školou jsme byli na její besedě. Příběh mne hodně zaujal, a tak jsem si pořídila i knihu. 


Irises jsem dostala od Francisca Storka, s kterým jsem si jednu dobu dopisovala. Dokonce i s krásným věnováním. ♥


Třetí díl ze série Zom-B od mého milovaného Darrena Shana jsem dostala od své kamarádky, která knihu vyhrála v soutěži u Darrena. Není nic dokonalejšího.


Nebezpečnou lásku jsem ukořistila s podpisem na loňském Veletrhu, kde nám Katka knihu osobně podepsala.


To samé platí i u Nepřítele mého nepřítele.


Další tu máme Sweet Evil. Nálepku jsem vyhrála a musela si kvůli tomu pořídit i knihu. No nevypadá to božsky?

U Světa za oponou autorka už knihy podepsané prodávala, tudíž jsem si o to ani nemusela psát :) 

A nakonec tu mám tuhle roztomilou malou knížečku od Arvari s naprosto luxusním věnováním. 

A co vy? Jak jste na tom vy?

13 komentářů :

  1. Ja ich zďaleka nemám toľko a už vôbec nie od zahraničných autorov. Skôr od českých a slovenských. Ale práve si mi vnukla nápad, že by som takýto článok mohla niekedy napísať aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra, musím začít shánět autogramy do knih. Je to nádhera! Hlavně Kathy Reichs ti závidím, tu miluju a když byla v Neoluxoru, tak jsem tam nějak nemohla, nebo už nevím proč jsem tam kruci nevyrazila! :) Krásná sbírka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jich mám malinko - Drahokamy ofc, Irises (s věnováním pro babičku, hahaha) a Dědečka. Ale na Světě knihy určitě přibude Hakl a Němec :3

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám podpísané iba tri knihy. Prvá je náučná Podzemní vody v ČR, kde je spoluautorom pán docent z našej fakulty, tak som si ju na jednej prednáške nechala od neho podpísať. Mal radosť :). Z beletrie mám Inferno od Dana Browna, vďaka projektu Listování a od slovenského spisovateľa Michala Hvoreckého jeho najnovšiu knihu Spamäti.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jich tolik nemám, vlastně dvě - jednu od Temnářky (Terky Matouškové), Hladová přání, a Gjorky od Terky Benešové. Strašně moc bych chtěla jednou podepsat The Night Circus od Erin Morgernstern.

    OdpovědětVymazat
  6. Já nemám podepsanou žádnou :D ale alespoň vím, co mám začít napravovat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Obdivuji tvoji sbírku! :) Já nemám podepsanou ani jednu, takže tohle - je pro mě vážně něco. Super! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jééj, ja milujem podpísané knihy/záložky/atď. :) Ale knihu nemám žiadnu podpísanú. :( :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mám podpísanú len jednu knihu, ale určite by som ich chcela niekedy viac :D

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný :))) je jich fakt hodně, já mám vlastně jen některé české... Petrusovou, Neomillnerovou, a pak knížky blogerů
    závidim Patricii, v době, kdy byla v Praze, jsem její knihy ještě moc neznala, Mercy mě chytla až někdy od třetího dílu a Štvanici jsem četla až pak

    OdpovědětVymazat
  11. Páni! :) Máš podepsanou pěknou hromádku knih :). Já mám podepsané jen 3 od Lorny Byrne :). A potěšilo mě,že máš knihu od Alue :).

    OdpovědětVymazat
  12. Je pěkné mít mezi knihami i kousky s věnováním :). Ráda bych i nějaké zahraniční, ale to bude hrozná dřina.

    OdpovědětVymazat