středa 18. června 2014

Recenze - Hrej tajně

Hrej tajně (The Game, #2)Oficiální anotace

Aston Banks se nikdy nechtěl zaplést do vztahu s Megan Harperovou – ani té osudné noci. Od dětství ho pronásledují děsivé vzpomínky, se kterými není schopen se vypořádat. Ví, že právě ona by dokázala během chvíle prorazit ochrannou zeď, kterou kolem sebe postavil, aniž by si to uvědomil.

Braden, Meganin dlouholetý přítel z dětství, nad ní drží ochrannou ruku, a ona ho rozhodně neměla v plánu zklamat tím, že si něco začne s Astonem. Když však pozná, že Aston není jen typický frajírek, jakým se zpočátku jevil, už není cesty zpět…

Astonovo dětství bylo horší než si vůbec Megan uměla představit. Její láska je ale mnohem silnější než démoni, kteří ho dennodenně pronásledují. Ani Aston se už dál nedokáže lásce bránit, ale právě díky ní se může svým démonům postavit a porazit je. Konečně má šanci poprat se s tím, co je ukryto hluboko v jeho nitru… s tím, čemu už nikdy nechtěl čelit… s tím, čemu se tak dlouho vyhýbal. S tím vším se ale musí vypořádat tak, aniž by Braden něco zjistil… Uchovat jejich vztah v tajnosti nemohlo být nikdy těžší…

Na příběh Megan a Astona jsem se těšila vážně moc. Oblíbila jsem si je oba už v prvním díle, kde se mi líbili dokonce víc než Maddie a Braden. Byla jsem proto vážně zvědavá, jaké démony skrývá dokonalý děvkař a jak se s tím vyrovná Bradenova "mladší sestřička". Hrej hráčem byla pěkná oddechovka, a tak jsem to čekala i od druhého dílu.

Playing for Keeps (The Game, #2)Playing for Keeps (The Game, #2)

Tak nejprve něco k naší obálce. Vážně se mi zalíbila, stejně tak styl šachovnice na samotném přebalu. Rozhodně daleko lepší než první obálka vlevo. Nebyla by sama o sobě až tak špatná, ale připomíná mi spíše něco daleko tvrdšího. K obálce vpravo nemám žádné větší výhrady.

Love Games - Das Spiel geht weiter (The Game, #2)

Nakonec tu máme tuhle krasavici. Obálky v podobném stylu mám ráda, nic se tím nikdy nezkazí.

😍😍😍Aston slýchá v hlavě hlasy minulosti, které mu stále nechtějí dát pokoj. Proto si vybudoval image děvkaře, který s holkami pouze spí a nikdy se nezaplétá do ničeho vážnějšího. To je ale pouze jen maska, která má bránit ostatním, aby se k němu nějak blíže přiblížili. Jediná osoba, které by se to mohlo povést, je Megan, která je pro Astona něčím více. Je ale také zakázaným ovocem, které si nesmí vzít. Megan je totiž pod ochranou jeho nejlepšího kamaráda Bradena, který od ní odhání všechny kluky, kteří by o ni měli zájem. Dokáže Megan překonat svůj strach z Bradena a proniknout pod slupku kluka, kterého stíhají démoni minulosti?

Hrej tajně je druhým dílem z plánované čtyřdílné série The Game z pera Emmy Hart. Stejně jako první díl, i tato kniha spadá do žánru new adult. Děj se odehrává převážně na vysoké a mimo tu "serióznější" zápletku, kdy se hlavní hrdinové musí srovnat s temnou minulostí, tu najdeme i celou řadu milostných a sexuálních scén. Už si přesně nepamatuji, jak tomu bylo v prvním díle, ale právě tyto scény tvoří celkem velkou část celé knihy. Příběh je vyprávěn z pohledu obou hlavních hrdinů, což mu dodává na větší komplexnosti a čtenář má tak možnost hrdiny daleko lépe pochopit. Kapitoly jsou poměrně krátké, autorčin styl je velmi čtivý.

Včerejší noci bych měl pořádně litovat. Měl bych se oběsit a cítit se jako kretén, který zradil svého nejlepšího kamaráda. Což jsem včera udělal. Vyspat se s holkou, která je prakticky jeho sestra?

Time heals | via TumblrDostáváme se pomalu k hrdinům. V prvním díle se Aston objevoval jenom jako vedlejší postava, a tak je celkem šok se dostat do jeho hlavy. Vybudoval si image velkého playboye, který střídá holky jako ponožky. Ve skrytu duše je to ale citlivý kluk, který se nemůže vzpamatovat z krutého dětství. Celkem mne zarazilo, že jako "tupého frajírka" ho viděli i jeho nejlepší kamarádi. Chápu, že Aston nedával své emoce vůbec najevo, ale i tak. Pokud jde o jeho drahou polovičku Megan, tak jsem byla celkem spokojená. Občas mi sice lezla na nervy, ale je to správná holka, která umí podržet člověka, kterého miluje. A to je nejdůležitější. Ve velkém se tu objevuje i "velký brácha" Braden, který to se svou ochranou Megan místy až přeháněl. Mihly se tu i další postavy z Hrej hráčem, jako Maddie či Kay.

A co moje pocity z četby tohoto krátkého dílka? Nevím, co přesně jsem čekala. První díl byla pěkná jednohubka, u které jsem si odpočinula. Líbila se mi autorčina přímost a styl vyprávění. Od tohohle dílu jsem očekávala celkem dost. Částečně se mi to i vrátilo. Příběh jsem si užila, ale na můj vkus tam bylo až moc sexu. Ne, že by mi to nějak vadilo, ale na můj vkus se autorka moc krotila v rozvinutí Astonovy minulosti. To byl jeden z hlavních důvodů. Pak mi vadil Braden, který se choval jako cvičený troll toužící ochraňovat svou malou trollí sestříčku. Co je moc, to je moc.

Hrej tajně bych doporučila všem knihomolům, kteří si chtějí odpočinout a přenést se opět na vysokou školu. Autorka nabízí nenáročný a velmi čtivý příběh o dvou lidech, kteří i přes nepřízeň osudu chtějí být spolu.

Celkové hodnocení: 80 %

Děkuji nakladatelství Galatea za poskytnutí recenzního výtisku.