pondělí 28. července 2014

Recenze - Pokoř mě

Pokoř mě (Stark Trilogy, #2)Oficiální anotace

Pro fanoušky Padesáti odstínů šedi a Obnažené přichází druhý román strhující erotické trilogie, jejímž prvním dílem bylo Odhal mě. V této sexy - emocemi nabité romanci pokračuje příběh Damiena Starka, mocného milionáře, který nikdy neslyšel „ne“, a Nikki Fairchildové, jižanské krásky, která říká „ano“, jen když se to hodí jí samotné.

Pro Damiena byla naše posedlost pouhou hrou. Pro mě byla naprostou, oslepující realitou.

Touha Damiena Starka byla hmatatelná – jeho touha po slasti, jeho touha po ovládání, jeho touha po mně. Byl krásný a chytrý, ale uvnitř plný bolesti – ve všech ohledech stejný jako já.

Souhlasila jsem, že budu patřit pouze jemu, a teď jsem chtěla, aby i on byl pouze můj. Přála jsem si, abychom se odevzdali jeden druhému až na samu hranici naší sladké extáze, do nejhlubších tužeb našich duší. Dovolit žáru, který nás spojoval, aby nás zachvátil celé.

Jenže Damien v sobě měl temná místa, do nichž nesměla nahlédnout ani naše nejdivočejší vášeň...

Proč jsem si knihu vybrala

Ne, že bych po pokračování úplně prahla (i když víte, že série zásadně dočítám), ale byla jsem vážně zvědavá na to, jaká tajemství pan Stark skrývá. Sakra, ten chlap je jedno velké tajemství. A Ollie.

Něco málo k obálkám

Claim Me (Stark Trilogy, #2)Sceglimi (Stark Trilogy, #2)

A máme tu opět erotiku, takže očekávejte i podobné obálky. S tou naší nějaký výrazný problém nemám, hodí se k tomu. Jako další zástupce tu máme šáteček vlevo a to modré vpravo. Opět pěkný výběr.

Poséeme (Stark Trilogy, #2)Dir ergeben (Stark Trilogy, #2)

Chápu výběr vany vlevo, ale osobně mne moc nezaujala. Rozhodně bych neuhádla, že jde o erotický román. Peříčko vpravo je pak pravým opakem - "mučení" z toho přímo čiší.

Possède-moi (Stark Trilogy, #2)Uzmi me (Stark Trilogy, #2)

Zapalovač vlevo je zajímavou a originální volbou. Sice to zdálky vypadá jako kufr, ale nevadí! Korálky vpravo jsou pak klasickou volbou, která se objevuje na mnoha obálkách knih tohoto žánru.

Hodnocení

Luxury, Style, Wealth & Cars: Millionaires Road | via TumblrNikki Fairchildová je stále více a více zamilovaná do multimilionáře Damiena Starka, s kterým uzavřela v prvním díle obchod a nechala se namalovat nahá. Damien je na tom podobně - má potřebu ovládat vše ve svém životě, a nejinak je tomu i u Nikki. Oba dva si plnými doušky vychutnávají přítomnost toho druhého, ale nic není tak růžové, jak se na první pohled zdá. Damienova temná minulost je neustále přítomná a je jen otázkou času, kdy se vrátí v plné síle. Je mladá dívka připravená vpustit do svého srdce další bolest, kterou skrývá její milenec a vyrovnat se s následky, které z toho automaticky vyplynou? Nová hra bolesti a rozkoše začíná...a Damien Stark přichází.

Pokoř mě je druhým dílem erotické trilogie Stark z pera J. Kenner. Ve druhém díle autorka plynule pokračuje v příběhu mladé Nikki, která propadne kouzlu milionáře Damiena Starka. Jak už z žánru knihy vyplývá, najdete zde nepřeberné množství erotických scén a sexu. Je tu ale jedna zvláštnost - samotní hrdinové o sexu spíše mluví či si ho jinak představují. To ale neznamená, že tu sex není. Jen v menším množství. Mimoto v knize najdeme i dějovou linku točící se kolem děsivé minulosti hlavního hrdinu a jejím dopadu na vztah s Nikki. Oba prvky jsou tu zastoupeny v polovičním poměru, takže pokud úplně nefandíte erotice, nevadí. Najdete si tu svoje.

Potřebovala jsem cítit bolest. Potřebovala jsem ji, abych se sebrala. Aby mi dodávala sílu.

beloved but heartbroken | via Tumblr
Hlavní hrdinka Nikki Fairchildová prošla od prvního dílu menší proměnou. Naučila se důvěřovat Damienovi a totálně se mu oddala. V některých ohledech bych Nikki pořádně praštila. Neumí Damienovi prakticky říct ne (jen ve výjimečných případech), ale občas vážně překvapí a snaží se řešit věci sama. Pokud jde o Damiena, tak je na tom podobně jako Nikki. Sice je to pořád ten majetnický a panovačný muž, který nemá rád, když mu někdo řekne "ne", ale Nikki na něj má dobrý vliv. Autorka neopomněla rozvíjet další postavy, které se objevily i v prvním díle. Těšit se tedy můžete na další eskapády Jamie či Ollieho.

A jaké jsou mé osobní pocity z čtení této knihy? Těžko říci, jestli se mi tenhle díl líbil více než ten první. Každý měl něco svého. Rozhodně mne ale Nikki rozčilovala daleko méně, tím pádem jsem si mohla více vychutnat děj (potažmo hrátky hlavních hrdinů). Nejvíc jsem byla zvědavá na Damienova tajemství, to bez debat. Díky tomu konci jsem také zvědavá na závěrečný díl. Copak to ten náš milionář vlastně skrývá za špínu?

Pokoř mě bych doporučila všem milovníkům erotické literatury, kteří hledají něco více než jen sexuální uspokojení. Tato kniha totiž mimo žhavých scén nabízí i dějovou linku, což je v tomhle žánru jedině plus.

Celkové hodnocení: 82 %

Děkuji internetovému knihkupectví Knihcentrum za poskytnutí recenzního výtisku.
Více o knize ZDE.

Zdroje:
Anotace a obálky
Obrázky

Žádné komentáře :

Okomentovat