pondělí 25. srpna 2014

Bout of Books 11 - Wrap up


Bout of Books

And here we are, in the end. What about my wrap up?

Je čas na shrnutí!


Time devoted to read (čas, který bych čtení ráda věnovala):

I'd like to read every day, at least 50 pages per day. (Ráda bych četla každý den, nejméně 50 stránek za den).

Here are my goals which I obviously haven't followed. (Cíle, které jsem jak je vidět nedodržela).

My Goals (Moje cíle):

• Read at least 3 books. (Přečíst minimálně 3 knihy)
• Review them. (Zrecenzovat je). 
• Participate in at least 2 challenges. (Zúčastnit se minimálně 2 výzev). 
• Participate in at least 1 Twitter chat. (Zúčastnit se minimálně 1 twitter chatu). 


Green - goal completed
Red - goald failed

What Mario Scietto Says (Monument 14, #2.5)Carrie

I've totally read about 533 pages which is really bad. I am glad I read every day but it wasn't as much as I expected. I've read 2 books - Carrie by Stephen King and What Mario Scietto Says by Emmy Laybourne. I started The Pleasures of Summer, The Edge of Never and Fallout: Equestrie.

The Pleasures of Summer (Pleasures, #2)The Edge of Never (The Edge of Never, #1)Fallout: Equestria


Celkově jsem přečetla 533 stran, což je nic moc. Jsem ráda, že jsem četla každý den, ale ne tolik, co jsem očekávala. Přečetla jsem 2 knihy - Carrie od Stephena Kinga a novelu What Mario Scietto Says od Emmy Laybourne. Rozečetla jsem Rozkoše léta, Na hraně zapomnění a Fallout: Equestria.

1 komentář :

  1. Carrie si chci taky přečíst, jsem zvědavá i na film, chci se na něj kouknout už dlouho :)

    OdpovědětVymazat