pondělí 1. září 2014

Knižní maraton aneb Čteme jako o život - Cíle



A máme tu další knižní maraton! Tentokrát jej pořádá Kristie z blogu Yours Fantasy. Její úvodní článek s pravidly najdete ZDE.


A proč jsem se rozhodla zapojit? Škola mi začíná až za tři týdny, takže si hodlám ještě užít nějaký ten volný čas a číst normální knihy.

Moje cíle



1. Přečíst každý den 200 stran. - To bude asi velká sranda, protože netuším, zda to zvládnu. Uvidíme!
2. Kniha, kterou si chci dlouho přečíst, ale odkládám to. - Les rukou a zubů
3. Přečíst knihu, která má na obálce modrou. - Kostičas
4. Filmová adaptace knihy - Hledání Aljašky
5. TBR Jar speciálně pro maraton - Letní zahrada

Nejsem asi troškař, zvlášť když se podíváte na to, kolik mají ty knihy stran. Ale nevadí. Kostičas už mám rozečtený, takže budu akorát pokračovat. S Aliancí to samé. Hledání Aljašky bych měla už vrátit do knihovny, takže mi to přijde vhod. Les rukou a zubů mám půjčený už nějaký ten pátek od Lucy, takže bych měla hnout. A Letní zahrada... No, TBR Jar mě má asi ráda :D Předpokládám, že budu číst i Fallout: Equestria a možná další. Uvidíme.

Fallout: Equestria


3 komentáře :

  1. Držím palce! Alianci jsem přečetla tenhle týden a na Kostičas i Hledání Aljašky bych se chtěla také co nejdříve vrhnout :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kostičas... Well... Good luck :D Les rukou a zubů je supr :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, jsi šťastlivec, že máš ještě volno a můžeš si dovolit dát si za cíl tak objemné knihy :) Budu ti držet palce, ať všechno zvládneš a užiješ si poslední střípky léta :)

    OdpovědětVymazat